Fot. Piotr Łukaszewicz
- Przez ostatnich 20 lat zmienialiśmy mentalność mechaników samochodowych, którzy początkowo nie wierzyli w działanie takich dodatków jak płukanka do silnika. Bali się, że będzie więcej szkód niż pożytku. W tym momencie mechanicy wiedzą, że dodatki faktycznie pomagają i przekonują do tego także swoich klientów - mówi w rozmowie z warsztat.pl Przemysław Bryła, prezes zarządu Liqui Moly Polska. Firma ta, produkująca wysokiej jakości oleje, jest na polskim rynku liderem właśnie w sektorze dodatków.
Jak informowaliśmy, polski oddział Liqui Moly świętuje w tym roku 20-lecie istnienia. W minionym tygodniu podczas urodzinowej gali spotkali się przedstawiciele firmy, jej klienci, dystrybutorzy, przedstawiciele serwisów zrzeszonych w siecie Liqui Moly Pro-Line serwis, udziałowcy oraz prezes Liqui Moly z Niemiec, Günter Hiermaier.
Prezesa Liqui Moly Polska zapytaliśmy o przyczyny rynkowego sukcesu, ale też plany firmy na najbliższe lata. Odpowiedź w materiale filmowym.
Komentarze (0)