Liqui Moly ma długoletnią historię związaną z Formułą 1. Niemiecka firma reklamowała się już na tylnym skrzydle samochodów Mercedes-Sauber i Jordan-Honda.
LIQUI MOLY jest "Oficjalnym Partnerem" serii Formuły 1 od 2019 roku.
- Zasięg medialny Formuły 1 wykracza daleko poza klasyczne kanały. Seria wyścigów opiera się na niezrównanym i globalnym marketingu 360 stopni. To, co łączy nasze dwie marki, to ciągła chęć inspirowania naszym produktem jak największej liczby ludzi na całym świecie. Dlatego jestem szczególnie zadowolony z przedłużenia umowy - mówił Peter Baumann, dyrektor marketingu w LIQUI MOLY, komentując podpisanie umowy w Bahrajnie.
- Jako oficjalny partner, LIQUI MOLY będzie nadal mieć możliwość wizualizacji torów podczas wybranych imprez wyścigowych. Co więcej, w ramach rozszerzenia współpracy, LIQUI MOLY będzie miało możliwość organizowania eventów dla swoich gości podczas wybranych zawodów na torach wyścigowych Formuły 1 - dodaje kierownik ds. marketingu Liqui Moly Polska, Piotr Mering
Komentarze (0)