Paliwa i oleje

Paliwa i oleje

ponad rok temu  13.03.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Niemieckie przedsiębiorstwo obroniło tytuł sprzed roku pośród czytelników „Auto Zeitung“ i „Auto motor und sport“. Na pierwszym miejscu umieścili markę także czytelnicy „Auto Bild”, którzy w ankiecie brali udział po raz pierwszy.

Ernst Prost, prezes Liqui Moly, jest zachwycony:

- Czytelnicy trzech największych czasopism samochodowych w Niemczech jasno opowiedzieli się za naszą marką - mówi. - Jest to najpiękniejsze potwierdzenie, jakiego możemy doświadczyć.

Jako czynniki, które przyczyniły się do sukcesu marki, wskazuje on zarówno jej obecność w mediach, jak i jakość produktu. Prost podkreśla również znaczenie lokalizacji zakładu produkcyjnego w Niemczech oraz znaczącą rolę „przyzwoitości, respektu i miłości”.

- Jesteśmy ludzkim przedsiębiorstwem - mówi. - Na tym opiera się nasza praca marketingowa i sprzedaż minionych dziesięcioleci. To nasiono, które wschodzi i wydaje coraz to większe owoce.

GALERIA ZDJĘĆ

Marka Liqui Moly wyróżniona przez czytelników niemieckich czasopism branżowych
Marka Liqui Moly wyróżniona przez czytelników niemieckich czasopism branżowych

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony