Zamiłowanie do motorsportu skłoniło Bartłomieja Kowalczuka, właściciela F.H.U. Vicar, do przyłączenia się do sieci partnerskiej PETRONAS. Warsztat z Rawy Mazowieckiej jest jednym z ponad 400 serwisów związanych ze znaną marką olejową. To tam powstał również pierwszy video testimonial olejowej marki znanej z Formuły 1. Dowiedz się, jak przebiega taka współpraca i jakie korzyści ma z tego warsztat.
W liczącej 17 tysięcy mieszkańców Rawie Mazowieckiej funkcjonuje niespełna 20 punktów serwisowych i zakładów naprawczych. Położenie przy trasie S8 między Warszawą, a Piotrkowem Trybunalskim sprawia, że lokalne firmy nie mogą narzekać na brak klientów. Jednak sama dogodna lokalizacja nie wystarczy, aby wyróżnić się na tak konkurencyjnym rynku. Potrzeba zrobić coś więcej, aby przyciągnąć uwagę klientów i zachęcić ich do przyjazdu z położonych niedaleko metropolii – Warszawy i Łodzi. Bartłomiej Kowalczuk, właściciel F.H.U. Vicar, uznał, że partnerstwo z PETRONAS pomoże mu zaznaczyć swoją obecność w regionie.
Działający od 2005 roku warsztat specjalizuje się w mechanice ogólno-pojazdowej. Firma wykonuje pełen zakres prac diagnostycznych, a także naprawia uszkodzone elementy układu napędowego, zawieszenia, czy elektronikę. Rozbudowane zaplecze techniczne pozwala na sprawny serwis układów wtryskowych, turbosprężarek i innych elementów mechanicznych. Jak wiele warsztatów, tak i ten z Rawy Mazowieckiej szczególną uwagę poświęca skutecznej diagnostyce silnika, bez względu na rodzaj paliwa czy stan zaawansowania jednostki napędowej.
Współpraca z PETRONAS to coś więcej niż dostawa olejów
Wsparcie znanej z torów F1 marki nie ogranicza się tylko do dostaw produktów najwyższej jakości, ale obejmuje także pomoc w promowaniu usług warsztatu. Oznacza to dostęp do profesjonalnych materiałów marketingowych, czy elementów wizualnych montowanych wewnątrz i na elewacji budynku. Jednak to nie wszystko, bo wybrane serwisy z sieci PETRONAS mogą liczyć na udział w ogólnopolskich kampaniach marki, takich jak program testimoniali warsztatowych. Przyjeżdża wtedy do nich profesjonalna ekipa filmowa, która nagrywa dzień pracy i wypowiedzi właściciela. Później, po montażu, taki dwuminutowy film trafia do mediów społecznościowych i do prasy branżowej, za pomocą których dociera do dziesiątek tysięcy potencjalnych klientów.
Pierwszym warsztatem, w którym PETRONAS nagrał pilotażowy był właśnie F.H.U. Vicar. W krótkim video, Bartłomiej Kowalczuk opowiedział o kulisach współpracy z marką i podzielił się swoimi doświadczeniami w tej kwestii. Później materiał został profesjonalnie zmontowany i trafił do kanałów komunikacji PETRONAS. Do dzisiaj w mediach społecznościowych film obejrzało ponad 35 tysięcy osób. Jak zatem widać, marka olejowa poza promowaniem swoich usług dba o widoczność swoich partnerów. Na bazie doświadczeń z Rawy Mazowieckiej powstało kilkanaście kolejnych testimoniali, które promują serwisy partnerskie PETRONAS w różnych regionach Polski. F.H.U Vicar otrzymał w tym roku status warsztatu Premium w uznaniu za owocną współpracę i realizacje celów biznesowych.
- Nigdy wcześniej nie występowałem przed kamerą, dlatego nagranie video w moim warsztacie było dla mnie zupełnie nowym przeżyciem. Cieszę się, że mogliśmy zaprezentować naszą firmę, i że film dotarł do tak wielu osób. Myślę, że niejeden klient, który zdecydował się nas odwiedzić, zobaczył ten testimonial. To jedna z dodatkowych korzyści współpracy, którą bardzo doceniam. Oczywiście, na pierwszym miejscu są atrakcyjne warunki finansowe, a wspólne nagranie to bardzo cenny dodatek. – podsumowuje Bartłomiej Kowalczuk.
PETRONAS Gokart Challenge
W maju i w czerwcu marka olejowa zorganizowała łącznie cztery spotkania na torach kartingowych w Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Chorzowie. Wzięło w nich udział blisko 280 właścicieli i przedstawicieli serwisów partnerskich z całej Polski, w tym Bartłomiej Kowalczyk. Poza dobrą zabawą i zmaganiami na torze, uczestnicy mieli możliwość zapoznania się z ofertą PETRONAS dedykowaną branży warsztatowej. Eksperci techniczni i handlowcy zaprezentowali nowinki olejowe, takie jak choćby ekologiczne opakowania Bag In Box.
Seria spotkań PETRONAS Gokart Challenge to kolejny etap budowania bliskich relacji producenta olejów z branżą warsztatową. Przedstawiciele marki mogli twarzą w twarz porozmawiać ze członkami sieci partnerskiej i otrzymać wartościowy feedback. Znana olejowa marka w dalszym poszukuje nowych partnerów, zwłaszcza w północno-wschodnich regionach Polski, gdzie jej obecność jeszcze nie jest dostatecznie zaakcentowana.
Komentarze (0)