Shell w trosce o środowisko naturalne wprowadził do produkcji bardziej ekologiczne i ergonomiczne opakowania olejów silnikowych Shell Helix. Wraz z zastosowaniem nowych rozwiązań produkcyjnych pozwalających na stworzenie lżejszych opakowań, nadano im nowy, bardziej ergonomiczny kształt. Opakowania olejów Shell Helix o pojemności 4-litrów zostały wyposażone w dwa uchwyty, ułatwiające przenoszenie jak i nalewanie oleju. Uproszczeniu i ujednoliceniu poddano także oznaczenia butelek, dodatkowo wzbogacając je o czytelne etykiety ułatwiające użytkownikowi szybką i intuicyjną identyfikację najważniejszych parametrów oleju.
Mniej znaczy więcej!
Trzy lata temu Shell rozpoczął globalny projekt zmiany produkcji opakowań mający na celu redukcje zużycia plastiku. W efekcie ograniczono jego zużycie o 11%. Takie rozwiązanie wpłynęło na zmniejszenie zużycia tworzywa sztucznego o blisko 2.500 tony rocznie.
Czy wiesz że?
Z 2.500 ton plastiku można wyprodukować 48 milionów jednolitrowych butelek oleju Shell Helix, które połączone tworzą łańcuch o długości 5.616 km, to tyle co dystans między Londynem a Nowym Jorkiem!
- Ekologia to obszar, który zdeterminował sposób produkcji na całym świecie, dotyczy to także olejów i smarów samochodowych. Shell dostrzegł konieczność inwestowania w ekologiczną produkcję opakowań w celu ograniczenia ich szkodliwego wpływu na środowisko naturalne – podkreśliła Karolina Ejsmond, Lubricants Marketing Manager Shell Polska.
Nowe opakowania olejów Shell Helix o pojemnościach 1-litra oraz 4-litrów z dwoma uchwytami ułatwiają przenoszenie oraz nalewanie oleju. Projektując nowy kształt opakowań, Shell połączył funkcjonalność i wygodę użytkowania olejów z dbałością o środowisko naturalne.
Komentarze (0)