Paliwa i oleje

Paliwa i oleje

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Nowe oleje Mobil Super

Linia Mobil Super to kolejna po Mobil 1 New Life 0W-40 istotna zmiana w ofercie ExxonMobil Poland.

ExxonMobil wprowadza do sprzedaży nowoczesną linię olejów Mobil Super, które zapewniają optymalną ochronę silników w szerokim zakresie warunków eksploatacji. Pojawienie się nowej linii Mobil Super jest kontynuacją wcześniejszych zmian, które w maju br. zapoczątkowała premiera najbardziej zaawansowanego technologicznie oleju silnikowego, Mobil 1 New Life 0W-40.


Nową linię Mobil Super tworzą wyprodukowane w technologii syntetycznej oleje Mobil Super 3000, semisyntetyczne Mobil Super 2000 i mineralne Mobil Super 1000. Wprowadzane właśnie do sprzedaży oleje zastąpią część dotychczasowej oferty ExxonMobil. I tak na przykład, Mobil Super 2000 zastąpi serię Mobil Super S, a Mobil Super 1000 wejdzie na miejsce Mobil Super M. Oznaczenia liczbowe nowych olejów wprowadzono według zasady, im wyższa liczba, tym olej silnikowy jest bardziej zaawansowany technologicznie.

Oleje z nowej linii Mobil Super zapewniają ochronę silnika na poziomie optymalnym i dopasowanym do różnorodnych warunków eksploatacji, napotkanych podczas jazdy. Zostały zatwierdzone do stosowania przez wiodących producentów pojazdów. Mobil Super 3000 X1 5W-40 powstał w oparciu o technologię syntetyczną. Jego formulacja pozwala uzyskać wyjątkowe osiągi w szerokim zakresie warunków eksploatacji. Mobil Super 3000 X1 jest zalecany szczególnie tam, gdzie regularnie występują ciężkie warunki jazdy. Pomaga zapobiegać uszkodzeniom silnika wynikającym z częstej pracy przy dużym obciążeniu. Olej ten spełnia lub przekracza normy API SM/SL/SJ/CF oraz ACEA A3/B3, A3/B4. Posiada największą wśród olejów Mobil Super liczbę dopuszczeń producentów pojazdów: Opel GM LL-B-025, Porsche A40, MB-Approval 229.3, VW 505.00, VW 502.00, BMW Long Life 98, Peugeot/Citroën Automobile PSA B712296.

Mobil Super 2000 X1 10W-40 to semisyntetyczny olej silnikowy, opracowany w celu zapewnienia najwyższych osiągów w szerokim zakresie warunków pracy. Szczególnie zalecany jest tam, gdzie sporadycznie występują ciężkie warunki jazdy. Mobil Super 2000 X1 10W-40 pomaga zapobiegać uszkodzeniom silnika, wynikającym z pracy przy dużym obciążeniu. Skutecznie utrzymuje czystość silnika oraz zabezpiecza go w szerokim zakresie temperatur. Olej ten spełnia lub przekracza normy API SL/SJ/CF, ACEA A3/B3 oraz posiada dopuszczenia VW 505.00, VW 500.00 i MB-Approval 229.1. W ofercie firmy dostępny jest również olej przeznaczony szczególnie do samochodów wyposażonych w silniki wysokoprężne - Mobil Super 2000 X1 Diesel 10-40.

Mineralny Mobil Super 1000 X1 15W-40 został opracowany specjalnie w celu zapewnienia wysokich osiągów i ochrony silnika w najczęściej napotykanych warunkach pracy. Jest szczególnie zalecany do codziennej jazdy w normalnych warunkach, w niemal wszystkich rodzajach pojazdów. Mobil Super 1000 X1 15W-40 spełnia lub przekracza normy przemysłowe i producenckie API SL/SJ/CF oraz ACEA A3/B3. Ponadto posiada dopuszczenia VW 505.00 oraz MB-Approval 229.1. W ofercie firmy dostępny jest również olej przeznaczony szczególnie do samochodów wyposażonych w silniki wysokoprężne - Mobil Super 1000 X1 Diesel 15W-40.

Liczne testy branżowe potwierdziły najwyższą jakość olejów linii Mobil Super
Oleje Mobil Super przeszły test branżowy M111 Black Sludge, który ocenia ochronę przed powstawaniem osadów w niskiej temperaturze, co jest charakterystyczne dla krótkich przejazdów miejskich, gdy silnik nie może się rozgrzać na tyle, aby usunąć skondensowaną wodę i paliwo ze skrzyni korbowej. Jest wymagany dla ACEA A3/B3, MB 229.1. Inny test branżowy PSA TU5 ocenia wysokotemperaturowe utlenianie w celu zapobiegania nadmiernemu gęstnieniu oleju w warunkach wysokiej temperatury i jest wymagany dla ACEA A3/B3. Dodatkowo olej silnikowy Mobil Super 3000 X1 posiada wiele innych własności wymagających rygorystycznych zatwierdzeń w branżowych testach silnikowych VW T4 i VW Direct Injection Diesel. Pierwszy z nich, wymagany dla VW 502 i MB 229.3, ocenia olej w warunkach wysokiej prędkości i temperatury, włącznie z okresami pełnego załadunku i długotrwałej bezczynności silnika. Drugi, wymagany dla ACEA B4, określa osiągi silnika Diesla w wysokiej temperaturze.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony