Anna Wilczewska z firmą Castrol związana jest od 2006 roku. Jako dyrektor marketingu będzie zajmować się realizacją strategii komunikacji marketingowej marki Castrol, budowaniem wizerunku firmy oraz poszczególnych produktów, a także zarządzaniem zespołem marketingu. Poprzednio pełniła funkcję kierownika marketingu ds. PCO (samochody osobowe) i odpowiadała za komunikację masową z konsumentami oraz współpracę z klientami – warsztatami nieautoryzowanymi. Kierowała też działaniami w zakresie promocji marki Castrol jako Oficjalnego Sponsora Mistrzostw Europy UEFA Euro 2012 i 2008 oraz Mistrzostw Świata FIFA 2010.
Wcześniej pracowała w firmach Shell i Polskie Książki Telefoniczne, gdzie odpowiadała za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej, uwzględniającej ATL i BTL, marketing bezpośredni, promocje, wydarzenia oraz PR. Zajmowała się także badaniami rynku. Absolwentka marketingu i zarządzania Szkoły Głównej Handlowej. Interesuje się psychologią i socjologią, lubi podróże, a jej pasją jest półtoraroczny syn.
Komentarze (0)