Paliwa i oleje

Paliwa i oleje

ponad rok temu  11.03.2011, ~ Administrator   

Nowy Mobil 1 ESP 0W-40

Mobil 1 ESP 0W-40 spełnia lub przekracza wymagania czołowych producentów samochodów w zakresie smarowania nowoczesnych silników pojazdów osobowych. Został opracowany z wykorzystaniem nowoczesnych komponentów, które są w pełni kompatybilne z filtrami cząstek stałych DPF oraz katalizatorami trójdrożnymi CAT. Zapewnia doskonałą sprawność i ochronę silnika przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa. Nowy, niskopopiołowy Mobil 1 ESP 0W-40 jest zalecany do wszystkich nowoczesnych silników samochodowych, zwłaszcza wysokosprawnych silników Diesla i benzynowych, montowanych w najnowszych modelach samochodów osobowych, SUVach i furgonetkach. Olej ten jest szczególnie przydatny do zastosowania w ekstremalnych warunkach oraz wszędzie tam gdzie wymagane lub wskazane są oleje nie tylko w klasie lepkości 0W-40, ale także w klasie SAE 5W-40 oraz w warunkach eksploatacji, w których konwencjonalny olej często nie zdaje egzaminu.image_gallery

- Wprowadzenie nowego produktu to nasza odpowiedź na rosnące oczekiwania kierowców i nowe specyfikacje producentów pojazdów – mówi Ewa Jeżewska, specjalista ds. marketingu ExxonMobil Poland. - Obserwujemy coraz większe zainteresowanie olejami niskopopiołowymi. Obecnie w naszej ofercie produktowej do silników aut osobowych wyposażonych w filtr cząstek stałych posiadamy oleje Mobil 1 ESP Formula 5W-30 i właśnie wprowadzony Mobil 1 ESP 0W-40. Ich znakiem rozpoznawczym są zielone etykiety, które podkreślają zwrócenie naszej uwagi na kwestie ekologii i konieczności redukcji emisji spalin”.

Oleje niskopopiołowe Mobil 1 ESP (Emission System Protection) charakteryzuje niski poziom popiołu siarczanowego (SA), fosforu (P) oraz siarki (S). Nowy Mobil 1 ESP 0W-40 zmniejsza ilość osadów, które mogą zatkać filtr, a nawet uszkodzić silnik. Dzięki temu olej zapewnia lepsze warunki pracy silnika, wydłużając żywotność filtrów redukujących emisję spalin oraz żywotność samego silnika.

Właściwości Mobil 1 ESP OW-40 Zalety i potencjalne korzyści
Niska zawartość popiołu Pomaga zredukować osadzanie się cząsteczek w filtrach cząstek stałych
Niska zawartość siarki i fosforu Przyczynia się do zmniejszenia przypadków "zatrucia" konwerterów katalitycznych
Aktywne środki czyszczące Pomaga w redukcji gromadzącego się szlamu i osadów, przyczyniając się do czystości i trwałości silnika
Znakomita stabilność termiczna i oksydacyjna Przyczynia się do ograniczenia degradacji oleju, co pozwala na wydłużenie okresów międzyserwisowych
Niskie zużycie oleju Mniejsze zanieczyszczenie węglowodorami
Ulepszone właściwości tarciowe Potencjalnie zwiększa oszczędność oleju
Doskonałe właściwości w niskich temperaturach Szybki rozruch w niskich temperaturach i wyjątkowo szybka ochrona silnika. Przyczynia się do przedłużenia żywotności silnika

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony