Mobil 1 ESP 0W-40 spełnia lub przekracza wymagania czołowych producentów samochodów w zakresie smarowania nowoczesnych silników pojazdów osobowych. Został opracowany z wykorzystaniem nowoczesnych komponentów, które są w pełni kompatybilne z filtrami cząstek stałych DPF oraz katalizatorami trójdrożnymi CAT. Zapewnia doskonałą sprawność i ochronę silnika przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa. Nowy, niskopopiołowy Mobil 1 ESP 0W-40 jest zalecany do wszystkich nowoczesnych silników samochodowych, zwłaszcza wysokosprawnych silników Diesla i benzynowych, montowanych w najnowszych modelach samochodów osobowych, SUVach i furgonetkach. Olej ten jest szczególnie przydatny do zastosowania w ekstremalnych warunkach oraz wszędzie tam gdzie wymagane lub wskazane są oleje nie tylko w klasie lepkości 0W-40, ale także w klasie SAE 5W-40 oraz w warunkach eksploatacji, w których konwencjonalny olej często nie zdaje egzaminu.
- Wprowadzenie nowego produktu to nasza odpowiedź na rosnące oczekiwania kierowców i nowe specyfikacje producentów pojazdów – mówi Ewa Jeżewska, specjalista ds. marketingu ExxonMobil Poland. - Obserwujemy coraz większe zainteresowanie olejami niskopopiołowymi. Obecnie w naszej ofercie produktowej do silników aut osobowych wyposażonych w filtr cząstek stałych posiadamy oleje Mobil 1 ESP Formula 5W-30 i właśnie wprowadzony Mobil 1 ESP 0W-40. Ich znakiem rozpoznawczym są zielone etykiety, które podkreślają zwrócenie naszej uwagi na kwestie ekologii i konieczności redukcji emisji spalin”.
Oleje niskopopiołowe Mobil 1 ESP (Emission System Protection) charakteryzuje niski poziom popiołu siarczanowego (SA), fosforu (P) oraz siarki (S). Nowy Mobil 1 ESP 0W-40 zmniejsza ilość osadów, które mogą zatkać filtr, a nawet uszkodzić silnik. Dzięki temu olej zapewnia lepsze warunki pracy silnika, wydłużając żywotność filtrów redukujących emisję spalin oraz żywotność samego silnika.
Właściwości Mobil 1 ESP OW-40 | Zalety i potencjalne korzyści |
Niska zawartość popiołu | Pomaga zredukować osadzanie się cząsteczek w filtrach cząstek stałych |
Niska zawartość siarki i fosforu | Przyczynia się do zmniejszenia przypadków "zatrucia" konwerterów katalitycznych |
Aktywne środki czyszczące | Pomaga w redukcji gromadzącego się szlamu i osadów, przyczyniając się do czystości i trwałości silnika |
Znakomita stabilność termiczna i oksydacyjna | Przyczynia się do ograniczenia degradacji oleju, co pozwala na wydłużenie okresów międzyserwisowych |
Niskie zużycie oleju | Mniejsze zanieczyszczenie węglowodorami |
Ulepszone właściwości tarciowe | Potencjalnie zwiększa oszczędność oleju |
Doskonałe właściwości w niskich temperaturach | Szybki rozruch w niskich temperaturach i wyjątkowo szybka ochrona silnika. Przyczynia się do przedłużenia żywotności silnika |
Komentarze (0)