Paliwa i oleje

Paliwa i oleje

ponad rok temu  10.02.2019, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowy olej dla silników turbodoładowanych

Olej silnikowy RAVENOL w technologii USVO® stosowany jako uniwersalny i paliwooszczędny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych.

RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Utrzymuje silnik w czystości i zapewnia jego wysoką sprawność.  Posiada doskonałe parametry dla rozruchu na zimno. HTHS min. 2,6  mPa * s. Dzięki nowej formule RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz chroni przed korozją i utratą oleju przez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy wymiany oleju zgodnie z instrukcjami producenta oraz zapewnia:

  • po rozruchu błyskawicznie dociera do wszystkich części silnika
  • wysoka oszczędność paliwa FE (Fuel Economy ) dzięki doskonałym olejom bazowym oraz dodatkom
  • zabezpiecza przed gromadzeniem się szlamu, laków, nagarem i korozją, również w niekorzystnych warunkach stosowania
  • niska skłonność do parowania, tym samym mniejsze zużycie oleju.
  • brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
  • gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie popychaczy hydraulicznych we wszystkich temperaturach
  • stabilny olej silnikowy bez utleniania NOx
  • dobra stabilność starzenia potwierdzona przez Hot Tube Test
  • neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających

Klasa jakości: 

  • API SN (RC), ILSAC GF-5, ACEA C5, Licencja: API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5

Aprobaty: 

  • MB-aprobata 229.71, Jaguar Land Rover STJLR.51.5122

Specyfikacje: 

  • Ford WSS-M2C947-A, GM dexos1® (pierwszej generacji), GM 6094 M, Chrysler MS-6395, Mitsubishi, MAZDA, Suzuki, Toyota, Honda/Acura HTO-06, Subaru, Nissan, Lexus, Infiniti, Cadillac, Chevrolet, Buick

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony