Olej silnikowy RAVENOL w technologii USVO® stosowany jako uniwersalny i paliwooszczędny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych.
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Utrzymuje silnik w czystości i zapewnia jego wysoką sprawność. Posiada doskonałe parametry dla rozruchu na zimno. HTHS min. 2,6 mPa * s. Dzięki nowej formule RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz chroni przed korozją i utratą oleju przez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy wymiany oleju zgodnie z instrukcjami producenta oraz zapewnia:
- po rozruchu błyskawicznie dociera do wszystkich części silnika
- wysoka oszczędność paliwa FE (Fuel Economy ) dzięki doskonałym olejom bazowym oraz dodatkom
- zabezpiecza przed gromadzeniem się szlamu, laków, nagarem i korozją, również w niekorzystnych warunkach stosowania
- niska skłonność do parowania, tym samym mniejsze zużycie oleju.
- brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
- gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie popychaczy hydraulicznych we wszystkich temperaturach
- stabilny olej silnikowy bez utleniania NOx
- dobra stabilność starzenia potwierdzona przez Hot Tube Test
- neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających
Klasa jakości:
- API SN (RC), ILSAC GF-5, ACEA C5, Licencja: API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5
Aprobaty:
- MB-aprobata 229.71, Jaguar Land Rover STJLR.51.5122
Specyfikacje:
- Ford WSS-M2C947-A, GM dexos1® (pierwszej generacji), GM 6094 M, Chrysler MS-6395, Mitsubishi, MAZDA, Suzuki, Toyota, Honda/Acura HTO-06, Subaru, Nissan, Lexus, Infiniti, Cadillac, Chevrolet, Buick
Komentarze (0)