W tegorocznym Forum Top 100 firma Total Polska po raz kolejny została Złotym Sponsorem
Miniony rok odznaczył się wzrostem sprzedaży nowych samochodów w Polsce. Znaczną część wolumenu stanowią modele Grupy Volkswagen, do których Total oferuje tzw. niebieski olej silnikowy.
W ubiegłym roku sprzedaż nowych samochodów osobowych w Polsce wyniosła 486 352 egzemplarze, oznacza to blisko 17-procentowy wzrost w porównaniu z rokiem 2016. Pozycję lidera utrzymuje Škoda, wśród modeli na pierwszej i drugiej nastąpiło przetasowanie – Fabia zajęła miejsce Octavii. Na niższych stopniach podium spośród marek motoryzacyjnych znalazła się Toyota i Volkswagen.
Wysoka pozycja Škody, a także marek należących do Grupy Volkswagen ma swoje odzwierciedlenie w rankingu Top 100 niezależnych grup i salonów sprzedaży samochodów osobowych w Polsce. W XI edycji zestawienia – organizowanego przez redakcję miesięcznika „Dealer” – pierwsze miejsce zajęła Grupa Krotoski-Cichy, która oferuje modele z logo Audi, Seat, Škoda i Volkswagen. Uwagę zwraca również fakt, że w Top 10 tylko jedna firma nie ma związków z Grupą Volkswagen. W sumie VAG ma ponad 27% udziału w polskim rynku.
– Podobnie jak dealerzy nowych samochodów, Total Polska odnotował w ubiegłym roku dynamiczny wzrost sprzedaży. Swój duży udział miały w tym autoryzowane stacje obsługi, dlatego staramy się jeszcze bardziej zacieśnić z nimi współpracę. Taką możliwość daje uczestnictwo w dorocznym Forum Top 100, w którym po raz kolejny zostaliśmy Złotym Sponsorem – mówi Ewa Kalinowska, dyrektor marketingu i badań rynkowych w Total Polska. – Wysoka pozycja dealerów oferujących samochody marek z Grupy Volkswagen nie jest zaskoczeniem, ale cieszy nas szczególnie. W 2017 roku wprowadziliśmy na rynek tzw. niebieski olej Total Quartz Ineo Long Life FE 0W-20, który pozytywnie przeszedł testy w laboratorium Volkswagena. Już od początku sprzedaży stał się jednym z wiodących produktów w naszej ofercie. Oczywiście mamy też oleje do pozostałych marek motoryzacyjnych.
Komentarze (0)