Syntetyczny olej do silników wysokoprężnych Texaco Delo 400 XSP-SD - SAE 5W-30 został zatwierdzony przez Mercedes Benz jako spełniający wymogi specyfikacji 228,51.
Tym samym Mercedes Benz dołączył do grona takich firm jak Cummins, Renault Trucks, Deutz i Volvo, które również zatwierdziły produkt. Olej Texaco Delo 400 XSP-SD - SAE 5W-30 został opracowany tak, aby zapewnić lepszą oszczędność paliwa, wysoką wydajność, wydłużoną pracę i optymalną żywotność silnika.
To właśnie oszczędność paliwa i wydłużony okres pomiędzy wymianami oleju pozwalają temu produktowi w pełni sprostać surowym wymaganiom wielu czterosuwowych silników wolnossących i turbodoładowanych w pojazdach drogowych, terenowych i budowlanych.
Texaco Delo 400 XSP-SD - SAE 5W-30 został opracowany przy użyciu technologii ISOSYN, która wykorzystuje niskie SAPS (niskopopiołowość), aby spełnić wymagania normy emisji Euro VI. Nadaje się on do stosowania w wielu układach oczyszczania spalin, jest także zalecany do użycia w starszych silnikach. Został opracowany z myślą o wysokiej wydajności z różnymi paliwami, w tym tymi o niskiej, bardzo niskiej zawartości siarki czy biopaliwami.
Jako syntetyczny olej bazowy o niskiej lepkości, Texaco Delo 400 XSP-SD - SAE 5W-30 pomaga chronić silnik uruchamiany w skrajnie niskich temperaturach. Zawiera zaawansowane dyspergatory i detergenty opracowane w celu rozproszenia sadzy i kontroli zużycia. Pomaga utrzymać pierścienie, zawory i dno tłoków w czystości. Poprawia także czas pracy.
Informacja prasowa producenta
Komentarze (0)