Partnerstwo Grupy Renault i firmy Castrol, należącej do koncernu BP, zostaje przedłużone do końca 2027 roku. Obejmuje ono wspólne opracowywanie i dostawy olejów silnikowych do celów obsługi posprzedażnej w sieci salonów Grupy Renault na całym świecie. Dzięki współpracy możliwe będzie oferowanie gamy olejów poszerzonej o nowy olej silnikowy zaprojektowany specjalnie do pojazdów spełniających normę Euro 7.
Grupa Renault oraz światowy producent olejów i smarów – Castrol, należący do koncernu BP – przedłużają współpracę na kolejne trzy lata do końca 2027 roku. Obaj producenci będą kontynuować wspólne opracowywanie i dostawy olejów silnikowych do obsługi posprzedażnej samochodów w światowej sieci salonów marek wchodzących w skład Grupy Renault (Renault, Dacia i Alpine).
Oprócz rozszerzenia współpracy firmy uzgodniły, że gama produktów oferowanych pod wspólną marką Grupy Renault i Castrola zostanie również wzbogacona o nowy olej silnikowy o niskiej lepkości opracowany specjalnie do samochodów spełniających normę Euro 7. Wyrób ten, znany pod nazwą AN2022 (Alliance Norm 2022), spełnia normy Aliansu Renault-Nissan-Mitsubishi. Będzie on dostępny w październiku 2022 roku.
Od 2020 roku Grupa Renault wybiera firmę Castrol jako światowego partnera do współpracy w dziedzinie obsługi posprzedażnej w zakresie olejów silnikowych. Obie firmy przygotowały specjalną gamę produktów występujących pod wspólną marką Grupy Renault i firmy Castrol, sprzedawanych wyłącznie w sieci serwisów. Dzięki działaniom obu koncernów podejmowanym w Formule 1, które rozwijają postęp technologiczny zarówno na torze, jak i poza nim, posiadacze i kierowcy samochodów Renault, Dacia i Alpine mogą korzystać z owoców tej współpracy.
Komentarze (0)