Paliwa i oleje

Paliwa i oleje

ponad rok temu  26.01.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Co roku na rynku pojawiają się samochody z coraz bardziej zaawansowanymi, pod względem konstrukcyjnym i technologicznym, silnikami. Dotyczy to m.in. segmentu samochodów użytkowych, do których należą minibusy, vany, czy samochody dostawcze wyposażone zazwyczaj w silniki wolnossące i misę olejową o pojemności od pięciu do dziesięciu litrów. 

- Nowatorska pojemność znanego i cenionego przez polskich kierowców oleju silnikowego PLATINUM Ultor CG-4 15W–40 to wynik realizacji polityki firmy, która dąży do optymalnego dostosowywania oferty produktowej do  potrzeb i wymagań klientów. Dostępne na rynku oleje silnikowe sprzedawane są zazwyczaj w opakowaniach pięcio- lub dwudziestolitrowych, co  wpływa na dylematy klientów zmuszonych do zakupu produktów nie do końca spełniających ich potrzeby - mówi Sebastian Żywczyk, Kierownik Działu Motoryzacji ORLEN OIL.

- Nowe, dziesięciolitrowe opakowania pozwoliły firmie ORLEN OIL dostosować olej PLATINUM Ultor CG-4 15W–40 zarówno do jakościowych, jak i ilościowych potrzeb klientów. Do tej pory kierowcy kupowali dwa oleje w opakowaniach pięciolitrowych, które nabywali w nieco wyższej cenie bądź też decydowali się na zakup jednego dwudziestolitrowego opakowania, które choć tańsze, przewyższało ich  potrzeby. Zakup oleju PLATINUM Ultor CG-4 15W–40, sprzedawanego w dziesięciolitrowych opakowaniach wpłynie na redukcję kosztów ponoszonych przez kierowców.

PLATINUM Ultor CG-4 15W-40 jest mineralnym, wielosezonowym olejem silnikowym typu Super High Performance Diesel Oil (SHPDO) przeznaczonym do mocno wysilonych silników wysokoprężnych. Olej ten posiada bardzo dobre właściwości przeciwzużyciowe i  antykorozyjne. Gwarantuje wydłużenie okresu eksploatacji oraz zapobiega zakleszczaniu się pierścieni tłokowych. Jego wysoką jakość potwierdzają rekomendacje udzielone przez czołowych producentów samochodów, wśród których znajduje się Mercedes Benz, MAN, Volvo, Renault, TEDOM.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony