Paliwa i oleje

Paliwa i oleje

6 miesięcy temu  22.12.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Serwis dla ludzi z pasją – warsztatowe historie PETRONAS

Tomasz Pastuła, właściciel Silver Auto Service, od dziecka śledził wyścigi Formuły 1 i majsterkował w garażu. Połączenie tych dwóch pasji sprawiło, że w 2021 roku, jego warsztat dołączył do sieci partnerskiej PETRONAS. Firma z Głogowa Małopolskiego jest jednym z ponad 500 partnerów marki w Polsce. Dowiedz się na czym polega taka współpraca z cenioną marką olejową i co dzięki niej może zyskać również Twoja firma.

Zlokalizowany w Głogowie Małopolskim warsztat cieszy się świetną opinią i nie narzeka na brak pracy. Terminowość, dostępność części i wysokiej jakości usługi przekładają się na pełne obłożenie serwisu, bez względu na porę roku. Renomę Silver Auto Service odzwierciedlają opinie zadowolonych klientów w przeglądarce Google, gdzie średnia ocen wynosi aż 4,6 na 5 możliwych gwiazdek do zdobycia. Reputacja ma szczególne znaczenie, zwłaszcza w pobliżu każdej większej aglomeracji, takiej jak pobliski Rzeszów. Aby zdobyć i utrzymać mocną pozycję, pomimo świetnej jakości, trzeba czymś się wyróżnić. Jedną z form promocji może być owocne partnerstwo biznesowe.

Dobre relacje z dystrybutorami i dostawcami mają kluczowe znaczenie dla jakości usług warsztatu. Pełna dostępność części i materiałów skraca czas serwisu i pozwala na szybszą rotację samochodów na placu. Dlatego jednym z asów w rękawie Tomasza Pastuły jest współpraca z rzeszowską firmą Motores, która dba o to by wszystkie części i materiały docierały na czas, zgodnie z zamówieniem. To właśnie za pośrednictwem dystrybutora, Silver Auto Service dołączył do grona partnerów marki PETRONAS.

– Moja pozycja na rynku zależy od zadowolenia klientów z usług Silver Auto Service. Ich jakość zależy od terminowości, dostępu do solidnych części i materiałów, dlatego polegam na sprawdzonych partnerach, takich jak Motores czy właśnie PETRONAS. Do tego od zawsze chciałem mieć styczność z Formułą 1 i teraz, dzięki tej współpracy mam taką możliwość. Oleje testowane przez takie tuzy motorsportu, jak Lewis Hamilton, cieszą się sporym zainteresowaniem moich klientów, co przekłada się na dodatkowe dochody mojej firmy – tłumaczy Tomasz Pastuła, właściciel warsztatu Silver Auto Service.

Mechanika pojazdowa to coś więcej niż zwykła usługa

Praca w warsztacie już dawno przestała wiązać się wyłącznie z dokonywaniem napraw, czy wymienianiem części. Rzetelny serwis stał się jednym z wielu czynników, które zachęcają klientów do wizyty na podnośniku. Kompetencje miękkie, takie jak sprzedaż czy komunikacja są dzisiaj równie ważne, co obsługa narzędzi. Współpraca w sieci partnerskiej daje możliwość zdobycia dodatkowych umiejętności społecznych i marketingowych, które sprawiają, że klient wyjeżdża z placu zadowolony i wraca w razie kolejnej potrzeby.

Dlatego PETRONAS stawia na postrzeganie pracy mechanika jako kompleksowej usługi, obejmującej zarówno solidny serwis, jak i wzorową obsługę. W jak najlepszym doświadczeniu konsumenta widzimy miejsce na przewagę w biznesie. Opinie zadowolonych klientów w internecie przyciągają kolejnych, którzy polegają na zdaniu innych przy wyborze warsztatu. Właśnie dlatego dołączenie do sieci partnerskiej wiąże się z korzyściami – nie tylko – produktowymi. Dostęp do wysokiej jakości olejów to oczywiście główny punkt programu, ale nie jedyny benefit współpracy. Partnerzy marki znanej z torów F1 mogą liczyć na szkolenia produktowe, zaproszenie na dedykowane wydarzenia, takie jak PETRONAS Gokart Challenge, czy dostawę materiałów marketingowych i odświeżenie wizerunku warsztatu.

– Branża warsztatowa zmienia się na naszych oczach. W ostatnich latach obserwujemy postępującą profesjonalizację usług, obejmującą nie tylko nowe czynności serwisowe, ale przede wszystkim większy nacisk na relacje z klientami. Według instytutu GIPA, 75% kierowców wymienia olej w warsztacie i w co raz większym stopniu polega na doświadczeniu mechaników. Dlatego kluczem do rozwoju firm takich jak Silver Auto Service jest dbanie o zadowolenie swoich klientów. Cieszy nas również fakt, że mogliśmy wesprzeć odświeżenie wyglądu zakładu w Głogowie Małopolskim. Zależy nam na rozwoju naszych partnerów – dodaje Danuta Michałus-Sokołowska, Marketing Manager PETRONAS w Polsce.

Testimoniale PETRONAS – coś więcej niż zwykła reklama

Szczególnie zaangażowani partnerzy mogą liczyć także na dodatkowe benefity współpracy z olejową marką. Jednym z nich jest inicjatywa polegająca na nagrywaniu autoprezentacji w poszczególnych warsztatach. Takie dwuminutowe filmy trafiają później na platformy społecznościowe jak Facebook czy YouTube i promują zarówno warsztat, jak i koncern PETRONAS. Partnerzy otrzymują również możliwość uczestniczenia w programach lojalnościowych i konkursach, które zapewniają im dodatkowe korzyści materialne. W ten sposób producent olejów docenia zaangażowanie i dba o rozgłos w sieci i nie tylko.

– Wizyta ekipy filmowej Motores i PETRONAS to było bardzo niecodzienne doświadczenie. Nigdy wcześniej nie miałem okazji występować przed kamerą i opowiadać o swojej firmie. Dlatego tym bardziej cieszę się, że końcowy rezultat spełnił moje oczekiwania i wypromował Silver Auto Service w naszych okolicach. Ze swojej strony mogę zarekomendować współpracę z marką PETRONAS. Co więcej, od czasu realizacji nagrań dokonaliśmy również z PETRONAS odświeżenia naszego warsztatu. Można to porównać oglądając film i najnowsze zdjęcia – podsumowuje Tomasz Pastuła.

Jeżeli chcesz wprowadzić swój warsztat na wyższy poziom to skontaktuj się z Twoim dystrybutorem lub zajrzyj na stronę naszej sieci partnerskiej i dowiedz się jak dołączyć do grona partnerów PETRONAS. Rozwijamy swoją obecność w całym kraju, szczególnie poszukujemy partnerów w północno-wschodniej Polsce.

Artykuł sponsorowany

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony