Pozytywna opinia konsumentów, ich zaufanie i rekomendacje to najcenniejsze nagrody jakie może otrzymać firma oraz jej produkty. Syntetyczne oleje silnikowe do samochodów osobowych Shell Helix zostały wyróżnione w ogólnopolskim programie konsumenckim Laur Konsumenta, otrzymując tytuł Top Marka 2018 w kategorii jakość i innowacyjność – oleje silnikowe. To już drugie wyróżnienie przyznane produktom Shell Helix w tym roku i dziesiąte w ciągu ostatnich czterech lat.
Top Marka to wyjątkowa nagroda przyznawana markom – liderom w swoich kategoriach produktowych - które, mimo zmieniających się trendów na rynku, konsekwentnie utrzymują czołową pozycję w plebiscycie Laur Konsumenta. O przyznaniu nagrody decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz przez ankieterów działających w najważniejszych punktach miast na terenie całego kraju. Wskazują oni najbardziej wyróżniające się na rynku produkty i marki, które są godne polecenia. Ostatecznej oceny pozycji marki wśród konkurencyjnych brandów dokonuje Komisja Konkursowa.
Tytuł Laur Konsumenta – Top Marka 2018 ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ jest kolejnym potwierdzeniem tego, że klienci znają produkty Shell Helix, doceniają ich jakość i polecają je innym. Jesteśmy dumni, że oleje Shell Helix cieszą się niesłabnącą popularnością i uznaniem wśród polskich konsumentów, którzy chcą kupować produkty odpowiadające ich wysokim wymaganiom - mówi Łukasz Radzymiński, dyrektor sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska Sp. z o.o.
Już od 4 lat Shell Helix znajduje się w gronie marek, które wyróżniają się innowacyjnością, cieszą się uznaniem wśród konsumentów i konsekwentnie utrzymują czołową pozycję w tym prestiżowym plebiscycie popularności. Do tej pory marka została doceniona już dziesięcioma wyróżnieniami przyznawanymi przez konsumentów i ekspertów branżowych.
Komentarze (2)