Lubelski Ursus, producent ciągników i maszyn dla rolnictwa, łączy siły marketingowo-handlowe z firmą Orlen Oil. Sojusz ma na celu wzajemne promowanie marek oraz wsparcie sprzedaży.
Obie firmy stawiają na rozwój wsparty prowadzeniem wspólnych akcji promocyjnych, wzajemne wykorzystywanie wizerunku w prowadzonych kampaniach, prezentację produktów w czasie organizowanych wspólnie wydarzeń i imprez branżowych.
Lublin nieprzypadkowo został wybrany jako miejsce rozpoczęcia współpracy pomiędzy dwoma firmami z polskim kapitałem.
- Lublin to silny ośrodek przemysłu motoryzacyjnego – zwraca uwagę Krzysztof Żuk, prezydent miasta. - Swoją siedzibę lokują tu firmy, które prowadzą działalność na skalę globalną, a pionierem branży jest właśnie lubelski Ursus.
Producent ciągników postawił na linię Platinum Agro, argumentując wybór właściwościami olejów, a mianowicie: zapewnienie bezpieczeństwa pracy maszyn rolniczych w zróżnicowanych i często ciężki warunkach, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa oraz wydłużeniu okresów między wymianami.
- Zarówno firma Orlen Oil, jak i Ursus mają bardzo mocną pozycję w swoich obszarach działania. Każdy polski rolnik doskonale zna obie marki. Wspólne działania z Ursusem to szansa na umocnienie naszej pozycji na rynku rodzimym – komentuje Marcin Gralewski, prezes Orlen Oil. Wtóruje mu prezes Ursusa: - Wierzę w to, że rozpoczęta właśnie współpraca, w krótkim czasie przełoży się na wymierne efekty handlowe i marketingowe dla obu firm, a kompleksowa oferta zostanie doceniona przez nowoczesnych rolników.
Komentarze (0)