Paliwa i oleje

Paliwa i oleje

ponad rok temu  25.10.2021, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Więcej mocy z puszki? Sprawdźmy!

Skargi, roszczenia, pretensje, każda kolejna dziwniejsza od poprzedniej. Jednak my jesteśmy pewni, że obietnice, które składamy w odniesieniu do naszych produktów, są prawdziwe, i że mogą one przynieść znaczące i wymierne korzyści. Zamierzamy to udowodnić.

Efektem każdego roszczenia jest poddanie go skrupulatnemu sprawdzeniu. Zamiast po prostu namawiać, postanowiliśmy pójść tą drogą, sprawdzić i udowodnić to, co twierdzimy. Zabraliśmy samochód do hamowni w ośrodku testowym i przeprowadziliśmy test dynamometrem Dynojet. Chcieliśmy zademonstrować, jakie zauważalne korzyści może przynieść dodatek do paliwa Bizol Gasoline System Clean+ g80. Samochód, który wybraliśmy do testu, to Porsche 911 Carrera z 1984 r. ze starym, płaskim, sześciocylindrowym silnikiem chłodzonym powietrzem.

Pierwszy etap testu
Przeprowadziliśmy go, aby dowiedzieć się, jak pracuje silnik 911 przed wykonaniem czyszczenia układu paliwowego. Carrera pracował na paliwie 98-oktanowym.
Wynik z hamowni pokazuje, że krzywa mocy 911 jest stała, ale nagle spada przy szczytowej mocy wyjściowej. 911 osiągnął moc 200,77 KM, co nie jest złym wynikiem jak na klasyka z 1984 r. Zauważyliśmy też, że pojazd wytwarza dużo dymu, co najprawdopodobniej wskazuje na zabrudzenie układu paliwowego. Rozważaliśmy, czy to mógł być powód, dla którego wydajność znacznie spadła, osiągając szczytową moc.

Drugi etap testu
Następnie nadszedł czas, aby przygotować porsche do drugiego badania. Pierwszym krokiem było zatankowanie samochodu 98-oktanową benzyną premium, a następnie dodanie Bizol Gasoline System Clean+ g80. Ze świeżym bakiem zabraliśmy porsche na 100-kilometrową jazdę, obejmującą odcinki w mieście, na wiejskich i głównych drogach, przy stale zmieniającym się obciążeniu. 
Nadeszła chwila prawdy. Czy dodatki zadziałały i czy zobaczymy różnicę? Po raz drugi „wrzuciliśmy” 911-kę na hamownię.

Wynik?
Wykres z hamowni opowiada własną historię. Po zahartowaniu dodatkiem do paliwa pojazd generował oszałamiające 10 KM więcej, a co więcej – nagły spadek mocy na samym szczycie w cudowny sposób zniknął. Wydajność spadła znacznie mniej, tak jak można się było tego spodziewać. Sami byliśmy pod wrażeniem, że dodatek zrobił tak znaczącą różnicę.
Czy mamy przekonywać cię dalej? Może po prostu złap puszkę i sprawdź. Jesteśmy pewni, że się przekonasz.

Tekst: Bizol

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony