Paliwa i oleje

Wydarzenia

ponad rok temu  27.09.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Team TOTAL przyciąga mechaników

Stoisko TOTAL Polska cieszyło się ogromnym zainteresowaniem gości podczas 16. edycji branżowych targów Inter Cars. W centrum uwagi byli Adam Klimek i Patryk Mikiciuk, ambasadorzy TOTAL.

Przez trzy dni na błoniach Stadionu Narodowego w Warszawie mechanicy samochodowi mogli zapoznać się z ofertą ponad 300 firm z branży motoryzacyjnej. Wśród nich nie mogło zabraknąć firmy TOTAL Polska, która przyciągnęła na swoje stoisko wielu zwiedzających. Duża w tym zasługa ambasadorów TOTAL – Adama Klimka i Patryka Mikiciuka –  znanych z mediów ogólnopolskich oraz platformy internetowej Team TOTAL.

Wkrótce w naszym portalu relacja filmowa ze stoiska TEAM TOTAL!

Mechanicy, oprócz okazji do osobistego poznania się z prowadzącymi i wspólnych zdjęć, dzielili się doświadczeniami związanymi z serwisowaniem samochodów oraz szukali porad w kontekście konkretnych przykładów. Aktywnie uczestniczyli w szkoleniach – panelach dyskusyjnych – obejmujących tematy wymiany olejów silnikowych i przekładniowych i wpływu eko-jazdy na żywotność silnika w czasie których korzystali z wiedzy Andrzeja Husiatyńskiego, dyrektora działu technicznego TOTAL Polska. Dużym zainteresowaniem cieszyła się demonstracja skutków działania poduszki powietrznej na manekinie, który nie miał zapiętych pasów. Siła wybuchu poduszki zamontowanej na stelażu w miejscu kierownicy wyrzucała manekina z fotela – taki widok przemawiał do wyobraźni gości stoiska TOTAL.

Takie zaangażowanie mechaników było najlepszą formą podsumowania dwóch lat działalności platformy Team TOTAL. Przez ten czas opublikowano 300 eksperckich materiałów i 60 filmów na kanale YouTube, które łącznie obejrzano ponad osiem milionów razy! 5,5 tys. mechaników zarejestrowanych na Team TOTAL na bieżąco komentuje oraz przesyła sugestie i uwagi do prezentowanych treści. Co więcej, podczas targów Inter Cars kolejne setki osób założyły i aktywowały swoje konta na urządzeniach przenośnych.

Drugiego dnia targów uroczyście wręczono zwycięzcy kluczyki do nowego Peugeot 208. Była to nagroda w zakończonej, wakacyjnej loterii. Aby wziąć w niej udział wystarczyło zakupić lub wymienić w warsztacie dowolny olej silnikowy marki ELF lub TOTAL i zarejestrować na stronie internetowej dokument zakupu. Jak się okazało, tak proste zasady cieszyły się dużym zainteresowaniem kierowców, przez co sklepy i warsztaty odnotowały aż 25 proc. wzrost sprzedaży!

Oprócz nowego Peugeot 208, na stoisku TOTAL Polska dużą popularnością cieszyły się sportowe modele aut: Mitsubishi Lancer Klaudii Podkalickiej (ambasadora TOTAL, nieobecnej podczas targów Inter Cars ze względu na start w rajdzie terenowym Baja Szczecinek), BMW 2002 ti w barwach Team TOTAL (własność Patryka Mikiciuka) oraz Dacia Duster (z nowej serii rajdów crosscountry dla amatorów „Dacia Duster ELF Cup”, której tegoroczna edycja zakończyła się właśnie podczas trwania targów Inter Cars).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony