Opony

Opony

ponad rok temu  02.03.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Rozwój e-commerce w Polsce gwarantuje wysoki popyt na opony dostawcze

Pandemia koronawirusa po raz kolejny drastycznie zmieniła nawyki zakupowe, a e-commerce stał się jedną z najszybciej rozwijających się branż na świecie. Progres ten jest odczuwalny również w Polsce. Polska wysunęła się na pierwsze miejsce wśród najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Podczas gdy w 2020 roku obrót wynosił jeszcze 10,6 mln euro, w 2021 roku wzrósł do ok. 12 mln euro. Prognozy Statista Global Consumer Survey zakładają, że w 2025 roku wyniesie on 15,9 mln euro. 

Oznaczałoby to wzrost sprzedaży o 7,3 proc. w skali roku. Przyrost sprzedaży w  e-commerce w Polsce od czasu pandemii koronawirusa jest również wyraźnie zauważalny w zainteresowaniu oponami dostawczymi na platformie B2B ALZURA Tyre24. Po silnym 20 procentowym wzroście sprzedaży w roku 2020 w porównaniu do 2019, trend ten utrzymał się w ubiegłym roku na platformie B2B dla motoryzacyjnego rynku wtórnego, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. W Polsce odnotowano wzrost liczby sprzedanych egzemplarzy o 9,6 proc. w porównaniu z rokiem 2020. Przy wyborze marki opon klienci najchętniej wybierali wysokiej jakości markę Nexen. 

10 najlepiej sprzedających się marek wśród opon dostawczych (01.01.–31.12.2021) 

  1. NEXEN (+ 168% pozycja w stosunku do 2020 roku)
  2. GOODRIDE (+72% pozycja w stosunku do 2020 roku)
  3. MICHELIN (+14% pozycja w stosunku do 2020 roku)
  4. MATADOR (+58% pozycja w stosunku do 2020 roku)
  5. LINGLONG (-4% pozycja w stosunku do 2020 roku)
  6. TOMKET TIRES (+66% pozycja w stosunku do 2020 roku)
  7. HANKOOK (-26% pozycja w stosunku do 2020 roku)
  8. WINDFORCE (+23% pozycja w stosunku do 2020 roku)
  9. FALKEN (+93% pozycja w stosunku do 2020 roku)
  10. 10.VIKING (-5% pozycja w stosunku do 2020 roku)

Dzięki naszej rozległej  sieci dostawców z całej Europy, kupujący na platformie B2B mają dostęp do asortymentu 8.500 różnych opon i łącznych stanów opon w kategorii "opony do samochodów dostawczych" wynoszących 5,76 mln sztuk. Wyszukiwanie opon do samochodów dostawczych jest bardzo proste. Zoptymalizowana struktura filtra zawiera liczne kategorie i umożliwia szybkie wyszukiwanie. Różne opcje wyboru związane z produktem, takie jak "zastosowanie", "indeks prędkości", "marka" i "jakość marki" sprawiają, że znalezienie szukanej opony do samochodów dostawczych jest wygodne. Dodatkowo istnieje możliwość bezpośredniego porównania cen towarów z artykułami DOT i demo.

Tagi: ALZURA, Tyre 24,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony