Opony osobowe

Motocykle

ponad rok temu  31.08.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Dunlop SportSmart2 MAX z najlepszym wynikiem w teście magazynu MO

Dunlop SportSmart2 MAX zwyciężył w teście porównawczym, przeprowadzonym przez niemieckie czasopismo motocyklowe MO. Najnowsza propozycja Dunlopa w klasie Hypersport została rekomendowana jako najlepszy wybór w swoim segmencie. Nowoczesna opona sportowa musi sprawdzać się zarówno na mokrej i suchej nawierzchni jak i na drogach publicznych lub torach wyścigowych.

W ramach realizowanego przez redakcję testu porównano sześć opon w rozmiarach 120/70 ZR17 z przodu i 190/50 ZR17 z tyłu na motocyklu Honda Fireblade, badając ich zachowanie na drogach publicznych i torze wyścigowym. Wysokie noty osiągnięte przez oponę Dunlop SportSmart2 MAX, zwłaszcza w zakresie zrównoważonych osiągów, pozwoliły uzyskać jej tytuł „Polecanej przez MO”.

Eksperci czasopisma wyjaśniają: „Nie wymaga długiego nagrzewania – zapewnia dobre osiągi od początku jazdy. Daje też poczucie pewności i dużą stabilność. Jednocześnie pozwala dobrze czuć drogę. To zdecydowanie najlepszy wybór dla motocyklistów lubiących sportową jazdę."

Testerzy podkreślają również trwałość opony Dunlopa, dodając „Wykazała się najmniejszym zużyciem zarówno na drodze jak i na torze. W zależności od motocykla i stylu jazdy, trwałość opony szacujemy na 9000 kilometrów.”

SportSmart2 MAX zastępuje model SportSmart2. Zastosowano w niej technologie z opon marki, które zwyciężały w mistrzostwach świata wyścigów długodystansowych, oraz innowacje z rewolucyjnej opony RoadSmart III.

Przednia opona wyróżnia się radykalnie nową konstrukcją, a tylna posiada rewolucyjną mieszankę, która poszerza powierzchnię styku z jezdnią, optymalizując przyczepność podczas mokrych i zimnych warunków atmosferycznych.

To jedna z trzech nowych opon klasy Hypersport wprowadzonych w tym roku przez Dunlop. Pozostałe to D213 GP Pro dla wyścigów i profesjonalnych motocyklistów, D212 GP Racer dla jazdy przede wszystkim na torach i SportSmart2 MAX do zastosowań drogowych, lecz również o dużych możliwościach torowych, co wykazały testy czasopisma MO.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony