Za każdym razem ma się wykazywać w całym spektrum możliwych warunków na szlaku – od suchego jak pieprz asfaltu po mokre nawierzchnie, gdzie regułą jest ryzyko aquaplaningu. Apetytu na rynku wymiany ogumienia (zachęta to oczywiście niesamowita dla serwisów oponiarskich) dodaje fakt, że montowana jest już seryjnie m.in. w wybranych nowych modelach Ferrari, Porsche, Mercedes AMG czy BMW M, których wspólnym mianownikiem są przecież ultrawysokie osiągi. Nietrudno zgadnąć, że służy przede wszystkim „wykręcaniu” najkrótszych czasów w ciasno pokonywanych zakrętach. W dodatku „od pierwszego do ostatniego kilometra”.
Nowość w segmencie SUV – MICHELIN Pilot Sport 4 SUV
Michelin nie poprzestaje na nowościach dla aut osobowych i wprowadza do swojej gamy w 2019 roku nową, przełomową oponę do segmentu SUV. Opona dostępna będzie w 49 kluczowych rozmiarach od 17 do 21 cali, posiadając homologacje m.in. do Volvo, Jaguara, Mercedesa czy Porsche. MICHELIN Pilot Sport 4 SUV rozpoznamy po estetycznym wykończeniu logotypu Michelin w technologii Premium Touch Design i asymetrycznym bieżniku, którego część zewnętrzna pracuje z nawierzchnią suchą, a część wewnętrzna radzi sobie z mokrą. Rant ochronny felgi ma skuteczniej chronić przed przypadkowym zadrapaniem ozdobnych felg.
MICHELIN Pilot Sport 4 SUV czerpie z DNA modeli opon osobowych MICHELIN Pilot Sport 4 (podstawowa opona sportowa z oferty Michelin wyróżniona w testach „Autobild” jako „wzorowa”) oraz wspomnianej już wyżej Michelin Pilot Sport 4 S. Co najważniejsze – dziedziczy numer 1 w swej klasie.
Przewyższa bowiem rywali w długodystansowych testach na nawierzchni suchej oraz w testach hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Gwarantuje też najlepszy czas okrążenia na mokrej nawierzchni. Wart uwagi jest też test pokazujący zachowanie osiągów, gdzie testowanym parametrem jest hamowanie na mokrej nawierzchni – na początku i na końcu jej cyklu życia. Michelin w ten sposób podkreśla swoje zaangażowanie w konstruowanie produktów, których parametry w trakcie użytkowania są utrzymywane na jak najwyższym poziomie, gwarantując bezpieczeństwo podróżującym. Takie wyniki osiągnięto w miesiącach letnich mijającego roku, porównując podobnej klasy propozycje rynkowe w rozmiarze 235/60 R 18 montowane w samochodzie Audi Q5 i Hyundai Sante Fe CRDi.
Komentarze (0)