Maserati rozpoczyna nową epokę cyfrowego doświadczenia klienta. W sieci działa już najnowsza wersja witryny producenta luksusowych samochodów.
Strona internetowa stanowi punkt wyjścia dla zintegrowanego, cyfrowego doświadczenia klienta Maserati. To zasługa wykorzystania wspierających sprzedaż narzędzi, które umożliwiają odbycie spersonalizowanej podróży klienta online. Witryna maserati.com (http://www.maserati.com) składa się z trzech głównych sekcji: Models, Brand i Ownership (z ang. Modele, Marka i Posiadanie).
Sekcja „Modele” – teraz w nowym wydaniu graficznym – oferuje wszystkie informacje na temat gamy samochodów oraz dostępnych opcji wykończenia. W sekcji „Marka” czeka wciągające cyfrowe doświadczenie, zbudowane wokół wartości, historii i fascynujących faktów dotyczących marki spod znaku trójzębu. Na uwagę w szczególności zasługuje „Stories of Audacity” (z ang. Historie o śmiałości) – na bieżąco aktualizowany magazyn z najnowszymi, pasjonującymi opowieściami, wiadomościami oraz informacjami na temat wydarzeń dotyczących Maserati. Bogata w treści strefa „Posiadanie” jest bezpośrednio połączona z aplikacjami Maserati Owner oraz specjalnymi narzędziami wykorzystującymi technikę rozszerzonej rzeczywistości AR.
Podróż klienta online zmieniła zachowania zakupowe, zwłaszcza w segmencie dóbr luksusowych, w którym cyfrowe usługi zyskały kluczowe znaczenie. Maserati odpowiada na te zmiany, korzystając z cyfrowej techniki jako filaru swojej sprzedaży – w tym z usług takich jak nowy projekt OTO Retail („OTO” oznacza „online to offline” i odwrotnie). Proces ten obejmuje aplikacje Maserati Owner oraz technikę rozszerzonej rzeczywistości, zapewniające wrażenia „tu i teraz” jeszcze przed dostarczeniem samochodu.
Fot. Maserati
Komentarze (0)