Specjalista od hamulców – firma Brembo opracowała nowy środek smarny przeznaczony dla rynku aftermarket, B-QUIET, który zapewnia doskonałą wydajność podczas wielu różnych zastosowań.
Ze względu na swą naturę, elementy układu hamulcowego ulegają zużyciu. Ponieważ są to podzespoły odpowiedzialne za aktywne bezpieczeństwo pojazdu, ich ciągła i staranna konserwacja jest niezbędna, aby zapewnić satysfakcjonującą wydajność we wszystkich warunkach jazdy.
Konserwacja nowoczesnych samochodów, znacznie bardziej skomplikowanych i złożonych niż dawniej, wymaga jeszcze większej uwagi od osób pracujących w tym sektorze. Obecnie mechanicy warsztatowi powinni posiadać nie tylko wysokie kompetencje w zakresie prac konserwacyjnych, ale również umieć rozpoznawać i wybierać najlepsze produkty na rynku.
Z myślą o potrzebach świadczenia profesjonalnych usług warsztatowych, Brembo wzbogaciło swoją ofertę dla rynku części zamiennych o nowy smar Brembo B-QUIET.
Smar ten nakłada się na elementy układu hamulcowego poruszające się względem siebie, czyli na powierzchnie ślizgowe zacisków i klocków oraz sworznie i tuleje. Dzięki swojej niekleistej konsystencji smar rozprowadza się równomiernie na płytce nośnej klocka bez rozwarstwiania się, co pomaga utrzymać jego właściwości smarne przez długi czas. Jego mineralny skład, na bazie oleju, jest wolny od metali i kwasów tłuszczowych, dzięki czemu nie przewodzi prądu i w związku z tym doskonale nadaje się do pojazdów z systemem ABS.
Brembo B-QUIET jest nierozpuszczalny, a przez to niezmywalny i bardzo odporny na wysokie temperatury i mycie pojazdów, a jego niekorozyjne właściwości sprawiają, że jest kompatybilny ze wszystkimi metalami i tworzywami NBR. Oznacza to, że jest doskonałym środkiem smarnym dla wielu różnorodnych zastosowań, jak elementy układu hamulcowego, a także sprężarki, scentralizowane systemy smarowania, przesuwane prowadnice siedzeń i szyberdachów oraz styki akumulatorów. We wszystkich tych przypadkach smar Brembo B-QUIET znacznie poprawia komfort i zapewnia ochronę podzespołów przed korozją.
Komentarze (0)