Chemia w warsztacie

Nasze rozmowy

ponad rok temu  22.05.2017, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 4 minuty

Ceramizer - zamiast remontu silnika? [WYWIAD]

Komentarze (4)

dodaj komentarz
  • ~ Wróbel 4 ponad rok temu Z Ceramizerem zetknąłem się chyba 18 lat temu. Zastosowałem go najpierw w Seacie Ibiza. Silnik po 190ciu km. Po przejechaniu około 600 km nie poznawałem samochodu. Potem zastosowałem w Dewoo Nubirze. Silnik miał najechane 230 tyś. km. Trochę żarł olej i nie ładnie dymił na zimnym silniku. Po zastosowaniu ceramizera wszystko ustąpiło. Silnik odmłodniał o 100 tyś km. Do końca pracował jak "dzwoneczek". Z tego co wiem, ceramizer jest polskim wynalazkiem Wojskowej Akademii Technicznej, a ja wierzę w polską myśl techniczną i dlatego polecam. Warunek, że nie jest to gówniana podróba.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ Irek 3 ponad rok temu Pospawaj tłumik. Co am ceramizer z tłumikiem, wyje bo dziurę masz prawdopodobnie. Używałem i ceramizera i ich konkurencji w trzech samochodach Toyota corolla silnik 4AFE, seata ibizie z silnikiem 1,4 na wtrysku i Toyota Corolla Verso 1,8VVTI. Gdy masz problemy z uszczelniaczami zaworów nie pomoże na branie silnika(nie ma prawa zasada działania jest inna). Jeśli masz popękane części silnika też za późno. Ale jeśli zużycie silnika jest znaczne załatwi łatwiejszy start (na sucho słychać po ok 300 km) i branie oleju się zmniejszy. Najbardziej dobitą miałem corollę z 92 (przejechałem ponad 00 tyś) i po zastosowaniu w niej najbardziej odczuwalna była różnica. Nawet jak ją na lawecie zabierali to silniczek palił od strzała. Seat z silnikiem VW - toporne auto również odczuwalna różnica od razu. Najmniej odczułem na 1,8 VVTI ale to najbardziej zadbany silnik jaki mam do dziś.
    oceń komentarz 0 0 komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ Irek 2 ponad rok temu Pospawaj tłumik. Co am ceramizer z tłumikiem, wyje bo dziurę masz prawdopodobnie. Używałem i ceramizera i ich konkurencji w trzech samochodach Toyota corolla silnik 4AFE, seata ibizie z silnikiem 1,4 na wtrysku i Toyota Corolla Verso 1,8VVTI. Gdy masz problemy z uszczelniaczami zaworów nie pomoże na branie silnika(nie ma prawa zasada działania jest inna). Jeśli masz popękane części silnika też za późno. Ale jeśli zużycie silnika jest znaczne załatwi łatwiejszy start (na sucho słychać po ok 300 km) i branie oleju się zmniejszy. Najbardziej dobitą miałem corollę z 92 (przejechałem ponad 00 tyś) i po zastosowaniu w niej najbardziej odczuwalna była różnica. Nawet jak ją na lawecie zabierali to silniczek palił od strzała. Seat z silnikiem VW - toporne auto również odczuwalna różnica od razu. Najmniej odczułem na 1,8 VVTI ale to najbardziej zadbany silnik jaki mam do dziś.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ adamdrang 1 ponad rok temuocena: 50%  Mam golfa 4 1.6 8V z przebiegiem 240 kkm. bierze trochę oleju. zgodnie z zaleceniem producenta powinienem dodac 2 dawki w z przerwą miedzy nimi 500 km. dodalem jedną i po 200 km spokojnej jazdy (jak nakazuje producent) widzę, a raczej słyszę różnicę: silnik warczy jak stary samolot - ten dzwięk dobiega glównie z wydechu jakby tlumik miał dziure. Jest to szczególnie irytujace. a pojawił sie idealnie po 220 km przebiegu. Aż sie boję dodawać następną dawkę. Co radzicie?
    oceń komentarz 1 1 komentarz zgłoszony do moderacji
do góry strony