Chemia w warsztacie

Chemia w warsztacie

ponad rok temu  30.03.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

 

Z prostej przyczyny - miedź reaguje chemicznie z aluminium, co powoduje zapiekanie się felgi aluminiowej na piaście. Większość naszych Czytelników zna ten problem, kiedy do demontażu koła trzeba użyć konkretnej siły. Ofertą firmy SJD ProTech objęty jest wysokiej jakości smar ceramiczny. Preparat ten stosować można w wysokich temperaturach, a ze względu na to, iż nie posiada w swojej strukturze metalu, można stosować go przy połączeniach różnych gatunków metali, np. stalowa piasta i felga aluminiowa, świeca zapłonowa - głowica, sonda lambda - kolektor itp. Zdarzały się też przypadki aplikacji smaru miedziowego na czujnik ABS, co (ze względu na zawartość cząstek miedzi) zakłócało jego pracę.

Dodajmy, że choć zakup tego produktu nie wiąże się z dużym wydatkiem, to jego zastosowanie może znacząco ułatwić pracę w warsztacie. Co podkreśla producent, produkt ten produkowany jest w Polsce. Nie narzekajmy więc na polską gospodarkę, tylko jej pomóżmy - walczmy z kryzysem kupując polskie produkty!

 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony