ReklamaB1 - GULF podstrony

Chemia w warsztacie

temat miesiąca

Części i regeneracja

Chemia w warsztacie

Regeneracja

Patenty w warsztacie

7 miesięcy temu  12.04.2017, ~ Bartłomiej Ryś   

Jak wyczyścić kanały dolotowe i zawory bez demontażu głowicy silnika? [TEMAT MIESIĄCA]
Strona 1 z 1

Firma TUNAP przedstawiła technologię czyszczenia kanałów dolotowych, zaworów ssących i ich okolic za pomocą granulatu TUNAP Premium 933. Przy jej użyciu nie potrzebujemy demontażu głownicy silnika. I to jest z pewnością patent, który możemy zaliczyć do naszego TEMATU MIESIĄCA.

Specjalista w dziedzinie chemii dla motoryzacji TUNAP oferuje rozwiązanie problemu nagarów w układach dolotowych silników benzynowych i diesla. Pojawiające się coraz częstsze problemy z nagarem powstających na zaworach dolotowych i w kanałach dolotowych silników spalinowych, zwłaszcza silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa, spowodował poszukiwanie technologii usuwania tych osadów i ergonomiczny i bezpieczny sposób. W odpowiedzi firma TUNAP stworzyła technologię czyszczenia opartą o czyszczenie specjalnym granulatem, który w bezpieczny sposób usuwa uporczywe osady w kanałach dolotowych i na zaworach, a zastosowanie neutralizatora granulatu, nie pozostawia po sobie resztek. 

Nowa technologia obejmuje czyszczenie wymagające jedynie demontaż kolektora ssącego do przeprowadzenia skutecznego czyszczenia kanałów dolotowych i zaworów do całkowitego ich oczyszczenia z osadów. Wysoka skuteczność  i krótki czas potrzebny na wykonanie czyszczenia stanowi doskonałą alternatywę wobec tradycyjnych metod usuwania nagarów z demontażem głowicy i układu zaworowego.

TUNAP System czyszczenia granulatem jest procesem, który nie powoduje ścierania materiału. Nie uszkadza powierzchnię . Osad (nagar) zostaje "wystrzelony" poprzez przeniesienie napięcia powierzchniowego granulatu na zanieczyszczenia

Jakie części pojazdu muszą być usunięte w celu korzystania z systemu TUNAP czyszczenie kanałów dolotowych?

Bezpośredni dostęp do obszaru wlotowego w głowicy musi być utworzony (demontaż kolektora ssącego). W tym celu, kolektor dolotowy musi być demontowany; w niektórych pojazdach należy tylko go poluzować do odkrycia kanałów dolotowych.

Nie jest konieczny demontaż głowicy! W zależności od pojazdu, czas czyszczenia to od 30 min do 2 h pracy.

 Właściwości:

  • Skuteczne usuwanie zanieczyszczeń przez strumień granulatu
  • Specjalne ziarna granulatu zapewniają stałą jakość czyszczenia
  • Specyficzna, nie ostra, geometria granulatu oraz jego struktura wewnętrzna, pozwala na         skuteczne usunięcie zanieczyszczeń, przy zachowaniu nienaruszonej struktury powierzchni kanałów dolotowych oraz zaworu, bez jego uszkodzeń.
  • Neutralizator pozwala skutecznie usunąć pozostałości granulatu po czyszczeniu.
  • Dysze w zestawie dopasowane do różnych kształtów kanałów dolotowych

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 14

  • 4
    ZADOWOLONY
  • 6
    ZASKOCZONY
  • 2
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 2
    BRAK SŁÓW

Komentarze (5)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ kris 5 miesiąc temu jaki koszt usługi?
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
  • ~ Peugeot 207RC 4 2 miesiące temu Witam. Zapraszam do Bosch Car Service Alwi w Bielsku-Białej - wykonują usługę szybko i profesjonalnie. Zadowolony użytkownik Peugota 207 1.6 THP
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
  • ~ Grzegorz thp 3 7 miesięcy temu Polecam ten warsztat http://www.czyszczeniezaworow....
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
  • ~ TUNAP Polska 2 7 miesięcy temu Proszę o zapytanie na adres mail: biuro@tunap.pl Pozdrawiam,
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
  • ~ TSI 1 7 miesięcy temu Jakiś warsztat we Wrocławiu ma to urządzenie ??
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
do góry strony