Chemia w warsztacie

Chemia w warsztacie

ponad rok temu  01.02.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowe smary w ofercie K2

 

Preparaty te sprzedawane są w formie sprayu, w puszkach o pojemności 400 ml.

Smar miedziowy  – wysokotemperaturowy i szybkoschnący środek, który redukuje tarcie części metalowych, zapobiega zacieraniu, trzeszczeniu i skrzypieniu. Chroni przed korozją śruby, nakrętki, łożyska. Jest odporny na działanie wody i szkodliwych warunków atmosferycznych. Poprawia szczelność połączeń gwintowych, a stosować go można w temperaturach do 1100°C.

Suchy smar z PTFE – smaruje i zabezpiecza elementy narażone na kontakt z pyłem, kurzem, brudem, olejami i tłuszczem. Preparat nie zawiera silikonu i tworzy niewidoczną warstwę ochronną bez osadu. Smar zabezpiecza przed korozją, wilgocią, działaniem benzyny, oleju, ługu i środowiska kwaśnego, a nadaje się do stosowania na elementach metalowych, plastikowych, ceramicznych, drewnianych i innych.

Biały smar litowy z PTFE – po naniesieniu ma postaci pianki, która dokładnie penetruje powierzchnię. Tężeje z czasem. Środek redukuje tarcie, usuwa wilgoć, eliminuje skrzypienie i chroni przed korozją. Pozostawia grubą, trwałą warstwę smarująco-ochronną, która jest odporna na działanie warunków atmosferycznych. Nie roztapia się, nie spływa, nie zamarza. Środek ma szerokie zastosowanie w motoryzacji (linki prędkościomierza, gazu, sprzęgła, części szyberdachu, zatrzaski, zaczepy, prowadnice siedzeń, łożyska, zawiasy drzwi, mechanizm poruszający wycieraczkami, klemy akumulatora, sworznie, resory, itd.).

Smar ceramiczny – do śrub oraz połączeń narażonych na działanie dużego nacisku i wysokich temperatur (do 1400°C). Nadaje się do stosowania w układach hamulcowych z systemem ABS, układach ASR i ESP, wydechach, śrubach montażowych kolektorów i głowic, piastach oraz innych częściach maszyn. Preparat działa antykorozyjnie, zapobiega zapiekaniu się połączeń ze stali nierdzewnej. Produkt odporny na działanie kwasów i wody.

Smar grafitowy – przeznaczony do konserwacji piór resorów, gwintów śrub, przegubów kulowych, otwartych przekładni zębatych, przekładni ślimakowych, łańcuchów oraz innych silnie obciążonych powierzchni trących pracujących w zakresie temperatur od -20°C do +60°C. Może być stosowany jako smar montażowy.

 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony