Chemia w warsztacie

Chemia w warsztacie

ponad rok temu  02.03.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowy klej do wklejania szyb

W przypadku wymiany szyby czołowej bezpieczeństwo odgrywa pierwszorzędną rolę dla warsztatów samochodowych. W dzisiejszych czasach szyba czołowa stanowi niezbędny element konstrukcyjny zwiększający stabilność konstrukcyjną całego nadwozia pojazdu. Podczas wypadku pochłania część energii i zapewnia prawidłowe funkcjonowanie poduszek powietrznych. Aby mieć pewność, że szyba będzie niezawodnie spełniała powyższe funkcje nawet krótko po jej wymianie, należy koniecznie stosować doskonale działający klej do szyb. Henkel prezentuje nową generację sprawdzonych produktów Terostat 8597, które spełniają najwyższe Europejskie standardy bezpieczeństwa.

image_gallery
Niezależni specjaliści z autoryzowanego Instytutu Badawczego i z TÜV Rheinland poddali najnowszą wersję bestsellera Henkel zakrojonym na szeroką skalę testom w symulowanych wypadkach. Terostat 8597 HMLC to pierwszy jednoskładnikowy klej do wklejania szyb, który zdał oficjalny test zderzenia czołowego Euro NCAP, podczas którego pojazd jadący z prędkością 64 km/h zderza się czołowo z przeszkodą a overlap wynosi 40% powierzchni czołowej samochodu od strony kierowcy bez uwzględniania lusterek bocznych.


Nawet w przypadku maksymalnego obciążenia i po krótkim czasie gotowości do odjazdu spoina klejowa mocująca szybę czołową pozostaje nietknięta i zapewnia optymalną ochronę użytkowników pojazdu. Już cztery godziny po wymianie szyby czołowej Terostat 8597 HMLC zasługuje na pięć gwiazdek w testach Euro NCAP. Podczas wymiany szyb czołowych warsztaty naprawcze mogą teraz zaoferować swoim klientom standard bezpieczeństwa, który w niczym nie ustępuje oryginalnej jakości OEM.


Terostat 8597 HMLC do wszystkich typów pojazdów spełnia najwyższe wymagania OEM. Ponadto ten nowy klej do wklejania szyb posiada naturalnie wszystkie właściwości działania tej popularnej i lubianej serii produktów. Jednoskładnikowy system nakłada się na zimno przy pomocy każdego dostępnego pistoletu na kartusze, a klej ma 20 minutowy czas otwarcia umożliwiający mocowanie szyby. Dzięki wyjątkowej stabilności kleju i braku efektu nitkowania klej umożliwia czystą aplikację i możliwość zmiany ustawienia szyby czołowej po jej zamontowaniu. Po upływie zaledwie czterech godzin spoina klejowa spełnia już wymagające standardy bezpieczeństwa Euro NCAP, a po upływie godziny – standardy amerykańskiej normy FMVSS.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony