Firma AC S.A. otrzymała certyfikat potwierdzający zgodność systemu zarządzania jakością z wymaganiami normy ISO/TS 16949:2009. Ta techniczna specyfikacja zawiera kluczowe wymagania dotyczące jakości dla dostawców przemysłu motoryzacyjnego. ISO/TS 16949:2009 jest jednym z najważniejszych certyfikatów w obszarze motoryzacji, który potwierdza wysoki standard usług oferowanych przez daną firmę.
Firma AC S.A. stale się rozwija i podwyższa standard oferowanych produktów, spełniając tym samym wysokie wymagania klientów. Otrzymany certyfikat potwierdza wysoką jakość produkcji wiązek elektrycznych oraz elektroniki samochodowej.
– Uzyskany certyfikat potwierdza, iż organizacja wdrożyła szereg specyficznych wymagań zawartych w specyfikacji technicznej ISO/TS 16949:2009, co w znacznym stopniu pozwoli uniknąć wad i defektów produktowych. Tak prestiżowe wyróżnienie umożliwi nam również poszerzenie działalności firmy o prowadzenie handlu międzynarodowego, co daje nowe okazje biznesowe – mówi Katarzyna Rutkowska, Prezes Zarządu firmy AC S.A., producenta instalacji autogaz marki STAG.
Norma ISO/TS 16949:2009 została stworzona przez Międzynarodową Motoryzacyjną Grupę Zadaniową (IATF) i jest jednym z najważniejszych standardów, obowiązujących w motoryzacji. Potwierdza ona wymagania dotyczące systemu jakości dla produktów w zakresie projektowania, produkcji, instalacji oraz serwisowania, a także stosowania oryginalnych części przez producentów pojazdów. Certyfikat pomaga dostawcom z branży motoryzacyjnej w ulepszaniu systemu jakości oraz eliminacji wielokrotnych certyfikacji.
– Pracujemy na rynku motoryzacyjnym już od ponad 30 lat. Do tej pory koncentrowaliśmy się głównie na własnych produktach przeznaczonych na rynek aftermarketowy. Jednak coraz częściej odpowiadamy na zapytania dotyczące produkcji kontraktowej, wspartej naszymi usługami inżynieryjnymi. Realizujemy projekty na potrzeby rynku OEM i jest to segment branży motoryzacyjnej, który bardzo nas interesuje. Certyfikat ISO/TS 16949:2009 potwierdza nasze kompetencje, stanowiąc silny argument w rozmowach z nowymi partnerami biznesowymi – dodaje Wojciech Piekarski, Dyrektor Projektów Rozwojowych AC S.A.
Komentarze (0)