ReklamaB1 - breck 04.06-30.06 Kamila

Instalacje gazowe

Instalacje gazowe

ponad rok temu  10.06.2010, ~ Administrator   

Dieselgaz

Zasilanie w zastosowanych systemach dieselgaz polega na dodaniu ok. 20% paliwa gazowego (LPG). Dzięki dodaniu gazu zwiększa się moc i moment obrotowy silnika w stosunku do zasilania fabrycznego. Zwiększony moment obrotowy sprawia, że kierowca zmniejsza nacisk na pedał gazu i ogranicza dawkę zużywanego oleju napędowego. Największą zaletą tej instalacji gazowej jest to, że nie ma konieczności modyfikacji silnika dzięki czemu system jest uniwersalny i można go stosować we wszystkich rodzajach zasilania silników diesla. Dużym atutem tego typu zasilania jest to, że silnik pracuje znacznie ciszej i jest bardziej elastyczny.
W niektórych silnikach turbodoładowanych udaje się uzyskać moc silnika nawet o 30% większą niż moc znamionowa silnika . Oszczędności szacuje się na 15-20% obniżenia kosztów eksploatacji pojazdu zasilanego systemem dieselgaz w odniesieniu do samego oleju napędowego, co przy pojazdach dostawczych i ciężarowych daje znaczne sumy oszczędności. Dodatkowym atutem jest znacząca poprawa składu i ilości spalin, co znacząco podnosi walory ekologiczne silników, w których zastosowano to rozwiązanie
Dodatkową zaletą systemu gazowego w dieslach jest to, że dzięki zmniejszeniu obciążenia układu zasilania diesla zwiększa się żywotność podzespołów w układach zasilania diesla, szczególnie w systemach Common Rail, które pracują ze zmiennym ciśnieniem w zależności od obciążenia.

www.elpigaz.com

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony