Układ hamulcowy

Części i regeneracja

Wydarzenia

Układ hamulcowy

13 dni temu  11.06.2018, ~ Administrator   

Delphi prezentuje wyniki testów klocków hamulcowych
Strona 1 z 2

W ostatnich testach, które były wykonywane na pojeździe marki VW Passat 2.0 TSI, bezmiedziowe klocki hamulcowe Delphi Technologies zostały porównane z częściami OE oraz produktami sześciu innych wiodących marek na rynku części zamiennych. Wyniki testu mówią same za siebie. Klocki hamulcowe Delphi Technologies zatrzymywały samochód szybciej – w kilku przypadkach nawet o ponad 3 długości samochodu wcześniej – były cichsze i znacznie mniej się zużywały. Test znakomicie pokazuje, jak daleko zaszliśmy w rozwoju naszych klocków hamulcowych.

Przy prędkości 160 kilometrów na godzinę, określonej przez regulamin EKG 90, pojazd wyposażony w klocki hamulcowe Delphi Technologies zatrzymywał się ponad 4 metry wcześniej, niż marka, która zajęła drugie miejsce, i ponad 17 metrów wcześniej niż najgorsza z testowanych marek. To ważne, ponieważ hamując przy tej prędkości na ostatnich 4 metrach pojazd może poruszać się z prędkością 16 kilometrów na godzinę, z kolei na ostatnich 17 metrach – z prędkością 56 kilometrów na godzinę. Przy prędkości 80 kilometrów na godzinę klocki hamulcowe Delphi Technologies poradziły sobie prawie tak dobrze, jak najlepsze w tym teście części, ale w dalszym ciągu wyposażony w nie samochód zatrzymywał się wcześniej niż pojazd, w którym zamontowano klocki hamulcowe OE. Warto zaznaczyć, że przy obydwu prędkościach pojazd wyposażony w klocki hamulcowe Delphi Technologies zatrzymywał się w sposób kontrolowany, wykazując się stabilnym współczynnikiem tarcia, co odpowiada wartości przedstawianej przez ich odpowiednik OE.

– Im wyższy jest współczynnik tarcia danych klocków hamulcowych, tym bardziej są one agresywne, a ich siła hamowania większa – wyjaśnia Neil Fryer, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Delphi Technologies Aftermarket. – Jednak efektywne hamowanie wymaga także stabilnego współczynnika tarcia. – Nasi inżynierowie pracowali bez wytchnienia, starając się wynaleźć bardziej stabilne materiały cierne gwarantujące stałe wysokie osiągi, niezależnie od okoliczności. – Nasze klocki hamulcowe nie tylko zatrzymują pojazd szybciej, ale robią to także w kontrolowany sposób, tak samo jak ich odpowiedniki OE – dodaje Neil Fryer.

Klocki hamulcowe Delphi Technologies osiągały równie zdumiewające wyniki na mokrej nawierzchni, wykazując się najmniejszym spadkiem współczynnika tarcia w warunkach od suchych do mokrych. Po 6 zatrzymaniach nasza bezmiedziowa technologia uzyskała średni spadek wartości współczynnika tarcia o 30%, w porównaniu do spadków od 34% do 81% w przypadku pozostałych marek.

Poleć innym

GALERIA ZDJĘĆ

Delphi prezentuje wyniki testów klocków hamulcowych
Delphi prezentuje wyniki testów klocków hamulcowych
Delphi prezentuje wyniki testów klocków hamulcowych
Delphi prezentuje wyniki testów klocków hamulcowych

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony