
Ciekawe wnioski dostarcza raport przedstawiony przez producenta części do układu hamulcowego Textar. Właściciel marki, firma TMD Friction, poinformowała o 12-procentowym spadku liczby roszczeń gwarancyjnych. Producent przekonuje, że jest to bezpośredni efekt specjalistycznych szkoleń i wsparcia technicznego.
- Warsztaty i dystrybutorzy regularnie kontaktowali się z zespołem technicznym w sprawie wadliwych produktów. Jednak po wizycie na miejscu i analizie zgłoszonego przypadku, prawie zawsze okazywało się, że problemy wynikają z nieprawidłowego montażu tarcz i klocków lub niewystarczającej wiedzy na ten temat. Zdaliśmy sobie sprawę, że mamy do wykonania pracę, której celem jest wsparcie naszych klientów w tym zakresie. Jednocześnie naszym zadaniem jako producenta jest ograniczenie tego zjawiska - mówi Scott Irwin, dyrektor ds. szkoleń technicznych w TMD Friction.
Warsztaty są pod coraz większą presją wynikającą z szybkiego postępu w technologiach nowoczesnych pojazdów. Specjaliści Textar zaobserwowali, że mechanicy nie zawsze mogą liczyć na wsparcie producentów pojazdów i mają problemy z prawidłowym oraz skutecznym serwisem.
- Mechanicy muszą posiadać najbardziej aktualną wiedzę, gdyż to dzięki ich pracy możemy bezpiecznie poruszać się po drogach. Jako światowy lider w dziedzinie materiałów ciernych do układów hamulcowych uważamy, że naszym obowiązkiem jest edukowanie, informowanie i wspieranie specjalistów z branży motoryzacyjnej na całym świecie -
Komentarze (0)