Od zaraz firma MEYLE AG oferuje klocki hamulcowe MEYLE-PD o ulepszonej mieszance okładziny ciernej dla licznych modeli transporterów, jak Mercedes Sprinter, VW Crafter lub Ford Transit.
Klocki hamulcowe do transporterów są wystawione na duże ciężary i obciążenia – skutkami są często szybkie ścieranie okładziny i zmniejszona skuteczność hamowania. I zgodnie z zasadą „Czas to pieniądz“ każdy postój w warsztacie przedsiębiorcę kosztuje pieniądze. Dlatego nowe klocki hamulcowe MEYLE-PD do transporterów są wytwarzane z mieszanki okładziny ciernej zoptymalizowanej na ścieranie, przez co wyraźnie wydłuża się żywotność części. Dzięki temu transporter w idealnym przypadku do warsztatu trafia jedynie na regularny przegląd, a nie z powodu przedwcześnie wytartych hamulców.
Nowe klocki hamulcowe MEYLE-PD do transporterów dysponują tak zwanymi trójwarstwowymi blachami tłumiącymi, które są umieszczone wraz z dodatkowo tłumiącą warstwa specjalnego kleju na odwrotnej stronie klocka hamulcowego. Powodują one wytłumienie drgań i zapobiegają słynnemu „piszczeniu” hamulców. Po to, aby przy ścieraniu okładziny ciernej do środowiska trafiało jak najmniej materiałów obciążających środowisko, także tu – podobnie jak w przypadku hamulcowych okładzin ciernych MEYLE-PD dla ciężarówek – w nowej mieszance całkowicie zrezygnowano z miedzi i innych metali ciężkich.
Właściwości nowych klocków hamulcowych MEYLE-PD były z sukcesem badane pod względem zachowania w czasie hamowania i wartości ciernej podczas całego szeregu długich testów i otrzymały dopuszczenie zgodnie z obowiązującą w przepisach normą ECE-R90. Klocki hamulcowe MEYLE-PD do transporterów są od zaraz dostępne do modeli Mercedes Sprinter, VW Crafter, Citroën Jumper, Opel Movano, Renault Master, Ford Transit i Iveco Daily. Asortyment MEYLE w klockach hamulcowych MEYLE-PD do transporterów jest stale rozbudowywany.
Komentarze (1)