Układ hamulcowy

Układ hamulcowy

ponad rok temu  06.03.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Korozja, fading i piski, czyli co dzieje się w hamulcach? Przyczyny i skutki
Strona 2 z 2

Dodatkową gwarancją jakości jest badanie składu chemicznego każdej partii żeliwa przed rozpoczęciem procesu odlewania. W dalszym etapie produkcji tarcze hamulcowe KAMOKA poddawane są obróbce wykańczającej w postaci jednoczesnego szlifowania obu powierzchni ciernych. Powierzchnia cierna bębnów również jest obrabiana metodą szlifowania. Efektem tak przeprowadzonej obróbki jest równomierne zużywanie się obu powierzchni ciernych tarcz wentylowanych
i pełnych, bez efektu nierównomiernego rozłożenia mas wirujących i będącego również przyczyną drgań wyczuwalnych w układzie kierowniczym. Wysoka jakość powierzchni ciernych zapewnia właściwy kontakt okładzin klocków hamulcowych i szczęk oraz uzyskiwanie odpowiednich wartości sił hamujących. Wykonane na tarczach izolatory termiczne chronią piastę, a tym samym łożyska i zespoły łożyskowe przed nagrzewaniem się. Na etapie weryfikacji jakości wykonania tarcze oraz bębny hamulcowe KAMOKA uzyskały certyfikaty jakości ISO/TS 16949: 2002.

KAMOKA na swoje produkty daje siedmioletnią gwarancję. Chwali się też współczynnikiem reklamacji na poziomie … 0%.

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ nosal 1 ponad rok temu U mnie też jakieś piski dochodzą czyli pewnie klocki sie kończą, zamówiłem delphie oe i będe sobie wymieniał, hamulce muszą być sprawne jak sie robi dziennie po kilkadziesiąt km
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony