![Korozja, fading i piski, czyli co dzieje się w hamulcach? Przyczyny i skutki](https://warsztat.pl/img/artykuly/65823_korozja-fading-i-piski-czyli-co-dzieje-sie_1.jpg?dta=1519944310)
Dodatkową gwarancją jakości jest badanie składu chemicznego każdej partii żeliwa przed rozpoczęciem procesu odlewania. W dalszym etapie produkcji tarcze hamulcowe KAMOKA poddawane są obróbce wykańczającej w postaci jednoczesnego szlifowania obu powierzchni ciernych. Powierzchnia cierna bębnów również jest obrabiana metodą szlifowania. Efektem tak przeprowadzonej obróbki jest równomierne zużywanie się obu powierzchni ciernych tarcz wentylowanych
i pełnych, bez efektu nierównomiernego rozłożenia mas wirujących i będącego również przyczyną drgań wyczuwalnych w układzie kierowniczym. Wysoka jakość powierzchni ciernych zapewnia właściwy kontakt okładzin klocków hamulcowych i szczęk oraz uzyskiwanie odpowiednich wartości sił hamujących. Wykonane na tarczach izolatory termiczne chronią piastę, a tym samym łożyska i zespoły łożyskowe przed nagrzewaniem się. Na etapie weryfikacji jakości wykonania tarcze oraz bębny hamulcowe KAMOKA uzyskały certyfikaty jakości ISO/TS 16949: 2002.
KAMOKA na swoje produkty daje siedmioletnią gwarancję. Chwali się też współczynnikiem reklamacji na poziomie … 0%.
Komentarze (1)