Układ hamulcowy

Układ hamulcowy

ponad rok temu  27.08.2017, ~ Administrator   

Nadal nie zmieniłeś swoich standardowych tarcz na perforowane?

Poniżej znajdziesz 5 powodów, dla których powinieneś to zrobić! 

Atrakcyjny sportowy wygląd, ale także osiągi i bezpieczeństwo. Poniżej wszystkie zalety perforowanych tarcz Brembo.

Jeżeli jesteś entuzjastą, który nad zwykłą jazdę przedkłada bardziej sportowy styl, z pewnością rozważałeś możliwość zmiany standardowych tarcz hamulcowych na perforowane.

Wymiana tarcz hamulcowych to najprostsza droga do ulepszenia układu hamulcowego i uzyskania bardziej efektywnego oraz responsywnego hamowania w każdych warunkach.

Poniżej znajdziesz 5 powodów, dla których powinieneś przerzucić się na perforowane tarcze Brembo Xtra.

  1. Większa przyczepność

W porównaniu ze standardową tarczą, w początkowej fazie hamowania tarcza Brembo Xtra, dzięki otworom, zapewnia większe tarcie pomiędzy tarczą i klockiem, większą responsywność oraz wydajność układu hamowania. Zwłaszcza w początkowej fazie hamowania można zaobserwować szybszą reakcję hamulca po wciśnięciu pedału.

  1. Atrakcyjny sportowy wygląd

Wrażenia wizualne są również ważne. Samochód wyposażony w nawiercane tarcze nie pozostanie niezauważony. Takie tarcze przykuwają uwagę i z pewnością nadają sportowego charakteru. Samochód sportowy wyróżnia się głównie detalami - nic nie nadaje się lepiej do tego by nadać mu rajdowego sznytu niż perforowane tarcze Brembo Xtra.

  1. Przewaga na mokrej nawierzchni

Otwory umożliwiają przerwanie filmu wodnego, który może utworzyć się na powierzchni hamującej. Warstwa wody tworząca się na standardowych tarczach działa jak poduszka oddzielając tarczę i klocek, wydłużając drogę hamowania w mokrych warunkach. Brembo Xtra gwarantują skuteczną reakcję już przy pierwszym hamowaniu niezależnie od warunków, zwiększając poczucie bezpieczeństwa.

  1. Lepsze chłodzenie

Standardowe tarcze nagrzewają się po serii zdecydowanych naciśnięć hamulca w krótkim odstępie czasowym. Nagromadzenie żywic, z których składa się klocek powoduje wytwarzanie gazów (zjawisko fadingu) zmniejszających współczynnik tarcia między klockiem a tarczą, ograniczając wydajność układu. Obecność otworów w tarczach Brembo Xtra umożliwia szybkie wydalenie gazów bez zmiany współczynnika tarcia. Otwory gwarantują większą stabilność pracy także w normalnych warunkach drogowych.

  1. Klocek w szczytowej formie

Podczas użytkowania standardowych tarcz może dochodzić do nametalizowywania roboczej powierzchni klocków. Otwory w tarczach Brembo Xtra pełnią funkcję skrobaczek, które oczyszczają powierzchnię klocka, uwalniając ją od drobin mogących wpłynąć na jego efektywność.

Istnieje coś takiego jak miłość od pierwszego wejrzenia. Często przybiera ona postać nawiercanych tarcz Brembo Xtra.

Tagi: Brembo,

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony