- Od kilku lat nasze produkty cieszą się rosnącym zainteresowaniem na rynkach Europy południowo-wschodniej, Bliskiego Wschodu oraz Afryki północnej, gdzie jakość naszych produktów konkuruje z wyrobami niemieckimi, włoskimi czy hiszpańskimi przy korzystniejszej relacji cenowej. Zauważamy jednocześnie optymistyczną dla nas tendencję odchodzenia rynku egipskiego, Izraela czy Arabii Saudyjskiej od taniego i często małowiarygodnego produktu azjatyckiego - mówi Jarosław Wyka, pełnomocnik ds. jakości TOMEX Hamulce.
Dodaje, że od kilku lat instytucje państwowe odpowiedzialne na tamtych rynkach za bezpieczeństwo ruchu drogowego wprowadzają rygorystyczne kwalifikacje jakościowe. - To w znaczny sposób poprawia możliwości handlowe dla naszej marki. Nasza firma rozwija dynamikę sprzedaży na rynkach perspektywicznych realizując aktualnie projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich, którego celem jest właśnie rozwój działalności eksportowej poprzez promocję marki TOMEX na rynkach międzynarodowych, a całkowita wartość projektu to ponad 1,2 miliona złotych - mówi.
Komentarze (0)