Oleje silnikowe

Oleje silnikowe

ponad rok temu  02.10.2017, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 2 minuty

Olejowy skok technologiczny

Postęp technologiczny dotyczy nie tylko silników, ale również olejów, które muszą spełniać coraz nowsze wymagania, gwarantując tym samym osiągnięcie pełnych możliwości jednostek napędowych.

Dzisiejsze silniki są coraz bardziej zaawansowane i wydajne.  Ten fakt  stanowi  wyzwanie dla producentów olejów silnikowych, których zadaniem jest nieustanne doskonalenie produktów, tak aby ich trwałość była, jak najdłuższa, a jakość nie spadała wraz z upływem pokonanych kilometrów. 

Dobrym przykładem są tutaj silniki nowej generacji VW/Audi 2.0 TFSI 140 kW I 3.0 TDI CR 160 kW ze specyfikacją 508 00/509 00, które wymagają stosowania zaawansowanego technologicznie, dedykowanego tym silnikom oleju. 

W odpowiedzi na zapotrzebowanie na taki produkt, portfolio ofertowe marki BIZOL, niemieckiego producenta olejów silnikowych, przekładniowych i dodatków do paliw,  zostało poszerzone o olej silnikowy BIZOL Technology 0W-20 509, który został zaprojektowany specjalnie dla najnowszych silników Volkswagen i Audi  ze specyfikacją 508 00/509 00.

BIZOL Technology 0W-20 509 jest w pełni syntetycznym olejem, a jego zaawansowana formuła przyczynia się do przedłużenia żywotności silnika i utrzymania jego wysokiej wydajności.

Niska lepkość znacząco zmniejsza zużywanie się oleju, zapewnia redukcję emisji CO2 oraz  znacząco wpływa na oszczędność paliwa. W porównaniu do standardowego oleju 05W-30 zużycie paliwa może spaść o 4%. Dzięki swoim właściwościom, a przede wszystkim ochronie przed zużyciem wymiana oleju jest zalecana, oczywiście o ile producent nie zalecił inaczej, dopiero po 30 000 km lub, jeśli ten wynik nie został osiągnięty, po 2 latach eksploatacji.  Olej zapewnia doskonałą czystość silnika oraz wytrzymałość, przez co nawet  po pokonaniu dziesiątek lub setek tysięcy kilometrów jednostka napędowa pracuje jak nowa.

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ @28cali 1 ponad rok temu 0W-20 toż to "woda" jak to ma smarować silnik i to jeszcze latem. Nie dziwota że silniki się zacierają..
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony