Edukacja

Wydarzenia

24 dni temu  22.05.2024, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

ZF uruchamia platformę do pozyskiwania talentów

Firma ZF ogłosiła uruchomienie platformy Employer Branding Metaverse. To supernowoczesne wirtualne narzędzie pozwoli na nowo zdefiniować standardy pozyskiwania talentów i budowania marki pracodawcy, łącząc innowacyjną technologię z interaktywnym zaangażowaniem kandydatów.

Poza czytaniem o ZF na stronie internetowej poświęconej karierze, kandydaci mogą teraz zanurzyć się w wirtualnym świecie stworzonym, aby zaprezentować specyfikę marki, kulturę korporacyjną oraz fascynujące możliwości, które na nich czekają.

- ZF Employer Branding Metaverse oferuje kompleksowe i wciągające doświadczenie, umożliwiając potencjalnym kandydatom i obecnym pracownikom odkrywanie produktów i możliwości rozwoju kariery oraz angażowanie się w wydarzenia na żywo w interaktywnym, wirtualnym świecie - mówi Martin Maas, Head of Employer Branding w ZF.

- Inicjatywa ta podkreśla nasze zaangażowanie w innowacje, nie tylko w ramach naszych linii produktowych, które już korzystają z rozwiązań X-Reality, ale także w naszych strategiach rekrutacji i zaangażowania pracowników.

Centralnym elementem platformy Metaverse jest globalna przestrzeń, która zawiera różnorodne informacje na temat celów firmy i jej działalności na całym świecie. Uzupełnieniem jest pięć przestrzeni regionalnych, które prezentują konkretne kraje i regiony, w których działa ZF. Te dedykowane strefy koncentrują się na lokalnych możliwościach i rozwoju zawodowym, prezentując rozległy zasięg firmy i jej otwartą kulturę.

Platforma Metaverse jest wyposażona w kilka kluczowych funkcji zaprojektowanych w celu usprawnienia interakcji i zaangażowania użytkowników. Potencjalni kandydaci mogą planować spotkania jeden na jeden z rekruterami za pośrednictwem zintegrowanego kalendarza online dostępnego w każdej przestrzeni regionalnej. Kandydat decyduje, czy spotkanie odbędzie się za pośrednictwem narzędzia do spotkań wideo, czy w pokoju rozmów Metaverse przy użyciu awatara.

ZF Metaverse dla Europy Wschodniej

Jako jedna z pierwszych udostępnionych stref regionalnych, Europa Wschodnia umożliwia użytkownikom eksplorację i zanurzenie się w świecie ZF w regionie, który obejmuje Polskę, Czechy, Słowację, Rumunię, Węgry i Serbię. Przegląd działalności ZF we wszystkich tych krajach można znaleźć w Metaverse. Ponadto, Metaverse tworzy kompleksową platformę, która umożliwia potencjalnym kandydatom interakcję z ZF poprzez wirtualne wydarzenia, kampanie w mediach społecznościowych itp. oraz odkrywanie możliwości zatrudnienia w regionie.

Oprócz rekrutacji zewnętrznej, Metaverse może wspierać rekrutację wewnętrzną, oferując w pierwszym etapie wirtualne targi pracy. Targi te umożliwiają menedżerom ds. rekrutacji promowanie otwartych stanowisk i bezpośrednią interakcję z wewnętrznymi kandydatami w poufnych wirtualnych pokojach rozmów kwalifikacyjnych. Wspomaga to firmę w rozwijaniu wewnętrznej elastyczności i rozwoju zawodowego. Obecnie ZF pracuje nad dalszymi wewnętrznymi zastosowaniami tego narzędzia, które zostaną wdrożone na całym świecie.

Fot. ZF

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony