Przy dotychczasowych zakupach opon w sezonie zimowym klienci na platformie B2B w Polsce najchętniej wybierali opony zimowe z gamy premium, takie jak Bridgestone, Pirelli i Continental. Tak wynika z aktualnej oceny ALZURA Tyre24, w której przeanalizowano zachowania zamawiających opony zimowe w okresie od 1 września do 15 listopada 2022 roku. Do najczęściej poszukiwanych rozmiarów opon na platformie w pierwszych miesiącach sezonu zimowego należały 205/55 R16, 195/65 R15 i 245/40 R20.
Analiza sprzedaży opon do samochodów osobowych wykazała również, że w analogicznym okresie poprzedniego roku ponownie większym popytem cieszyły się opony całoroczne niż zimowe. W dotychczasowym sezonie zimowym, mimo czasów kryzysu, nasi klienci mogli liczyć na dużą dostępność towaru oraz na atrakcyjne warunki hurtowe. 2 000 dostawców z 15 krajów europejskich na platformie zapewnia warsztatom dużą dostępność, zwłaszcza w czasach kryzysu.
- Dzięki naszej wielkości z 2 000 europejskich dostawców, nasi klienci mogą być pewni, że otrzymają pożądany przedmiot najszybciej lub najtaniej. Przykładowo, klient może otrzymać przedmiot w ciągu jednego dnia lub poczekać trzy dni i zaoszczędzić 40 procent. Jest to dla nas bardzo ważne i mocno skupiamy się na jakości oferowanych przez nas usług - mówi Michael Saitow, CEO i założyciel ALZURA AG, właściciel portalu B2B ALZURA Tyre24.
Top 5 marek opon zimowych (według liczby sprzedanych opon), okres 01.09.2022 - 15.11.2022
- Bridgestone
- Pirelli
- Continental
- Goodride
- Hankook
Top 5 rozmiarów opon zimowych (według liczby sprzedanych opon), okres 01.09.2022 - 15.11.2022
- 205/55 R16
- 195/65 R15
- 245/40 R20
- 205/60 R16
- 225/45 R17
Porównanie: opony zimowe – opony całoroczne (okres oceny: 01.09.2022 – 15.11.2022)
- 80,5% do 19,5%
Porównanie: opony zimowe – opony całoroczne (okres oceny: 01.09.2021 – 15.11.2021)
- 83,2% do 16,8%
Komentarze (0)