Ogumienie

Ogumienie

ponad rok temu  26.09.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Do przyczep i maszyn rolniczych

Michelin CargoXBib High Flotation to pierwsza opona z technologią Ultraflex, którą można wykorzystywać do przyczep rolniczych wyposażonych w system regulacji ciśnienia w oponach.

Ciśnienie powietrza w nowej oponie może wynosić od 0,8 bara podczas prac polowych do 4 barów podczas jazdy po drogach publicznych. W przyczepach niewyposażonych w systemy regulacji ciśnienia Michelin CargoXBib High Flotation można używać przy zastosowaniu ciśnienia 2,5-3 barów. Dla porównania, opony konkurentów pracują z ciśnieniem 4-5 barów.

Najważniejsze cechy opony Michelin CargoXBib High Flotation:
- zaokrąglone barki opon minimalizują ugniatanie gleby i zapewniają większą odporność opon na zużycie oraz zmniejszają ryzyko przemieszczania się ładunku podczas transportu;
- rzeźba bieżnika opony ma rowki z licznymi krawędziami i niekierunkowe klocki, dzięki czemu opona zapewnia dobrą przyczepność na pochyłym terenie i równomiernie się zużywa; dodatkowa korzyść to możliwość dowolnego rotowania opony na pojeździe czy odwrócenia opony na obręczy, a tym samym przedłużenie trwałości ogumienia;
- szerokie wzdłużne kanały, odpowiednio dobrany kąt natarcia klocków bieżnika i wzór bieżnika z głębokimi rowkami gwarantują dobre właściwości samoczyszczące opony.

Jak zapewnia producent, opony Michelin z technologią Ultraflex mają większy obszar kontaktu z podłożem od opon konkurencji (średnio o 17% przy 2 barach i 37% przy 4 barach), oferując dzięki temu lepszą trakcję i większą ochronę gleby.
Michelin CargoXBib High Flotation jest już montowana jako opona na oryginalne wyposażenie. Na rynek wymiany trafi na początku przyszłego roku.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony