
ALZURA Trade GmbH, jako nowy oddział firmy SAITOW AG zajmującej się handlem elektronicznym, uruchomiła usługę realizacji zamówień online. Producenci i sprzedawcy detaliczni mogą za opłatą korzystać z usług ALZURA Trade lub koncepcji „Fulfillment with ALZURA” (FWA), aby za pośrednictwem naszego przedsiębiorstwa magazynować towary, oferować je do sprzedaży online, koordynować wysyłkę i obsługiwać ewentualne zwroty.
Ofertę usług uzupełniają moduły takie jak „wycena” i „obsługa zwrotów”. Podobnie jak w przypadku wielu innych działań firmy SAITOW AG, również w ramach ALZURA Trade koncentrujemy się obecnie na branży motoryzacyjnej. Podstawą marketingu są opony i akcesoria samochodowe oraz części zamienne do samochodów; centralną platformą sprzedaży jest platforma B2B ALZURA Tyre24 z ponad 40.000 zrzeszonych firm motoryzacyjnych i rocznym obrotem w wysokości ok. 1 mld euro.
Na początku akcji „Fulfillment with ALZURA” pierwszym pilotażowym partnerom z branży i hurtowni zostaną zaoferowane artykuły z zakresu opon, części i akcesoriów samochodowych, które będą sprzedawane jako „Super Deals” na ALZURA Tyre24. „Regularnie kontaktują się z nami firmy, które chciałyby sprzedawać swoje produkty na ALZURA Tyre24, ale z różnych powodów nie mogą tego zrobić. Wynika to często z braku know-how w zakresie handlu elektronicznego, braku logistyki na małą skalę, nieprzejrzystości cenowej lub braku możliwości obsługi klienta - krótko mówiąc, z braku procesów niezbędnych do prowadzenia handlu internetowego. Dotyczy to w szczególności producentów, ale także hurtowników krajowych i zagranicznych.
Ponadto firma oferuje powierzchnie magazynowe specjalnie dostosowane do e-handlu, przejmuje ofertę na ALZURA Tyre24 i organizuje późniejszą wysyłkę - od pakowania i etykietowania po przekazanie paczek. Dodatkowo dla klientów FWA poruszane są takie tematy jak fakturowanie i wysyłka, obsługa zwrotów i obsługa klienta. „Ideą „Fulfillment with ALZURA” odpowiadamy na zapotrzebowanie, które zostało nam już zasugerowane przez wiele firm. Nie jest tajemnicą, że praktycznie każda firma z branży motoryzacyjnej - od producentów opon, przez producentów narzędzi, po producentów części układu kierowniczego - rozważa aktywny udział w handlu elektronicznym i zastanawia się nad możliwościami. Dzięki bezpośredniemu połączeniu z rynkiem online ALZURA Tyre24 jako potężnym kanałem sprzedaży, FWA umożliwia szybki, obliczalny i przede wszystkim skalowalny udział w e-handlu motoryzacyjnym”, przekonuje Christian Koeper, COO firmy SAITOW AG.
Materiał nadesłany
Komentarze (0)