Ogumienie

Ogumienie

ponad rok temu  08.03.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Organizatorzy rajdu, który wystartuje jeszcze dziś (8 marca), stworzyli nową trasę, która w porównaniu z rokiem ubiegłym wydłuży rajd o 43 trudne do pokonania kilometry. Rozpościera się ona na dużych wysokościach, co ma wpływ na działanie silników (zmniejszając ich moc nawet o 20 proc.).

Ekipy, które w rajdzie Guanajuato Mexico 2012 startują na oponach Michelin, będą używały twardej mieszanki opony Latitude Cross - wersji „H1”, która zarejestrowana jest przez Michelin na żwirowe podłoża tegorocznego FIA WRC.

Michelin będzie miał w Meksyku 700 opon Latitude Cross H1, z czego każda ekipa autoryzowana jest do użycia maksymalnie 35: pięć opon na każdą przewidzianą możliwość wymiany (takich możliwości jest sześć) oraz pięć opon na nieprzewidziane okoliczności.

Wytrzymałość opon Latitude Cross pozwoli załogom wozić ze sobą tylko jedną oponę zapasową, co oznacza, że samochody będą lżejsze, bardziej zwrotne, a więc i bardziej konkurencyjne.

Michelin wyposaży 14 z 16 samochodów startujących w klasie WRC.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony