Michelin Pilot Sport 4 na Porsche Carrera 911 podczas Poznań Motor Show 2018. Fot. Piotr Łukaszewicz
Regularny udział w najważniejszych rajdach i wyścigach na świecie, szereg nowych produktów w ofercie każdego roku, doskonałe osiągi oraz wynikająca ze wskazanych faktów wysoka sprzedaż - te czynniki sprawiły, że Michelin po raz drugi z rzędu sklasyfikowany został jako "najbardziej wartościowa" marka branży oponiarskiej na świecie.
W najnowszym rankingu Brand Finance, firmy zajmującej się oceną wartości marek i produktów, najbardziej wartościową marką globu jest Amazon, przed Apple i Google. Pierwszym producentem opon na tej liście jest Michelin. Kolejnym zaś japoński Bridgestone.
W tym roku, inaczej niż w poprzednim, ranking nie informuje szczegółowo o szacowanych wartościach poszczególnych marek. Dodajmy więc, że w ubiegłym roku Michelin wygenerował 7,9 miliarda dolarów (wzrost o 30% względem 2017 roku).
W ubiegłym roku na rynek trafiła m.in. nowa letnia opona osobowa MICHELIN Primacy 4, która dzięki innowacyjnej konstrukcji zapewnia krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Oponę zaprezentowano podczas ubiegłorocznego Poznań Motor Show, gdzie opowiadał o niej Krzysztof Hołowczyc. Zapraszamy do obejrzenia relacji filmowej przygotowanej przez "Świat Opon"!
Michelin nie poprzestaje na nowościach dla aut osobowych i wprowadza do swojej gamy w 2019 roku nową oponę segmentu wysokich osiągów dla aut typu SUV - MICHELIN Pilot Sport 4 SUV. Europejska premiera tej opony odbędzie się w przyszłym tygodniu w Genewie. Więcej informacji TUTAJ.
Komentarze (2)