Nowe opony MICHELIN LATITUDE Cross pozwoliły kierowcom pobić na niektórych etapach wyniki z 2010 roku. To osiągnięcie jest szczególnie ważne biorąc pod uwagę fakt, iż najnowszej generacji samochody WRC mają mniejszą moc niż pojazdy, które startowały w poprzedniej edycji rajdu.
- Przede wszystkim chciałbym pogratulować naszym partnerom – firmom Citroën i Ford. To dopiero początkowa faza WRC 2011 ale firmy te już zdążyły pokazać dowody niezawodności ich samochodów. Tymczasem opony MICHELIN LATITUDE Cross, które zadebiutowały w Meksyku, sprostały wymagającym warunkom – powiedział Nick Shorrock, dyrektor Michelin Competition. - Nowa gama opon MICHELIN dla WRC spełnia wymagania naszych partnerów, których mniejsze, lżejsze samochody nadają się do różnych stylów jazdy.
To potwierdzenie potencjału nowych opon MICHELIN LATITUDE Cross jest dopiero początkiem przeprowadzanego przez francuską firmę programu R&D (Research & Development). Analiza wyników osiągniętych w ten weekend w Meksyku przez nowe opony będzie miała duży wpływ na kolejne etapy rozwoju opon Michelin przeznaczonych dla WRC.
Sébastien Loeb (kierowca Citroëna, zwycięzca Rajdu Meksyku 2011): Moje opony Michelin sprawiły się na medal, były szybkie i niezawodne. W połączeniu z wydajnością nowego Citroena DS3 WRC pozwoliły mi na pokonanie niektórych etapów znacznie szybciej niż w zeszłym roku.
Ford wystawił w Meksyku sześć samochodów. Szef zespołu Malcolm Wilson powiedział:
Opona MICHELIN LATITUDE Cross (17/65R15) posiada pojedynczy wzór bieżnika. Dostępna jest w dwóch wersjach: “H” (Twardej) i “S” (Miękkiej). W Meksyku samochody używały opon w wersji “H”. Michelin udostępnił 1000 opon MICHELIN LATITUDE Cross swoim partnerom w Meksyku.
Komentarze (0)