Ogumienie

Ogumienie

ponad rok temu  02.01.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Nowy dyrektor marketingu opon osobowych Grupy Goodyear

 

Łukasz Tłuchowski odpowiada za rozwój strategii marketingowej dla marek opon osobowych Grupy Goodyear Polska i Ukraina: Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica oraz Sava.

W Grupie Goodyear Polska pracuje od roku 2008 (zajmował dotąd stanowisko Senior Brand Managera marek premium Goodyear i Dunlop). Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w branży wydawniczej. Od 2005 r. pełnił funkcję project managera odpowiedzialnego za działania wydawnicze i marketingowe pism motoryzacyjnych w wydawnictwie Bauer. Pracował także w spółce medialnej Agora jako Kierownik Działu Marketingu oraz w wydawnictwie Gruner+Jahr Polska jako Marketing Brand Manager m.in. dla magazynu „National Geographic”.

Łukasz Tłuchowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wydziałów Zarządzania i Marketingu oraz Menedżerskiego (MBA).

 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony