Ogumienie

Ogumienie

ponad rok temu  21.09.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

 

Marathon Coach jest oponą całoroczną do montażu na dowolnej osi. Charakteryzuje się asymetryczną konstrukcją, dzięki której uzyskuje dobre parametry zużycia i długie przebiegi przy zachowaniu wysokiego poziomu komfortu. Ultra Grip Coach to z kolei opona zimowa, której konstrukcja bieżnika zapewnia nie tylko dobrą przyczepność, ale i niski poziom emitowanego hałasu.

Linię opon Goodyear Coach wyróżnia szereg technologii pod wspólną nazwą TravelMax, w skład której wchodzi mieszanka bieżnika Silefex, asymetryczny wzór bieżnika i nowoczesna konstrukcja osnowy. TravelMax jest jednym z najważniejszych elementów wpływających na parametry ww. opon. Inną zaletą obu modeli jest zwiększona nośność w rozmiarze 295/80R22.5, dzięki której opona uzyskuje w tym zakresie wskaźnik 154, co oznacza 3750 kg nośności.

Chociaż Goodyear jest dostawcą opon dla branży autokarowej od wielu lat, prezentowane opony są pierwszymi w ofercie firmy przeznaczonymi specjalnie dla tej kategorii pojazdów. Wyniki testów obu modeli są jednoznaczne.

- Cieszą nas pozytywne opinie operatorów, którzy testowali opony Marathon Coach i Ultra Grip Coach – mówi Boris Stevanovic, dyrektor marketingu opon do pojazdów ciężarowych, Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. - Przeprowadzona niedawno przez Goodyeara ankieta potwierdza, że kryteria wydajności, na których się koncentrowaliśmy projektując te opony, idealnie trafiają w zapotrzebowanie użytkowników autokarów

.

Opony Goodyear Marathon Coach dostępne są w rozmiarach 295/80R22.5 i 315/80R22.5. Pod względem efektywności paliwowej uzyskują klasę B lub C (w zależności od rozmiaru) oraz klasę B pod względem przyczepności na mokrej nawierzchni, jak również znak jednej fali w kategorii hałasu zewnętrznego, co oznacza poziom 69 dBA.

Opony Ultra Grip Coach także są dostępne w rozmiarach 295/80R22.5 i 315/80R22.5. Oba rozmiary mają klasę D w zakresie oporów toczenia i C w zakresie przyczepności na mokrej nawierzchni oraz znak jednej fali przy poziomach hałasu wynoszących odpowiednio 72 i 73 dBA.

 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony