Ogumienie

Ogumienie

ponad rok temu  01.09.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Innowacyjna technologia, opracowana przez Dział Badań Pirelli, pozwala na natychmiastowe uszczelnienie miejsca przebicia, dzięki czemu utrzymywane jest właściwe ciśnienie w przebitej oponie, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo podczas jazdy. Skuteczność technologii ‘Seal Inside’ została potwierdzona w 85 % przypadków.

Wewnątrz opony, tuż za bieżnikiem, warstwa żelu uszczelniającego blokuje wszystkie możliwe miejsca, w których powietrze może uciec, bez względu na to czy obiekt, który spowodował przebicie i przeniknął do karkasu pozostaje na miejscu czy też nie. ‘Seal Inside’ działa natychmiast w obszarze, który został uszkodzony – wypełnia otwór i sprawia, że powietrze nie będzie się wydostawać. Takie rozwiązanie zapewnia wydajność i bezkompromisowe bezpieczeństwo: kierowca nawet nie zauważy, że opona została przebita i jest w stanie jechać spokojnie dalej. Z ‘Seal Inside’ ryzyko jazdy ze spadkiem ciśnienia w oponie jest znacznie zmniejszone. Należy jednak zwracać uwagę na stan opon. Jeżeli opona zostanie przebita a obiekt dalej znajduje się w oponie należy go usunąć. Pozostający w niej np. gwóźdź może doprowadzić, podczas dłuższej jazdy, do większego uszkodzenia opony. Po usunięciu obiektu opona zostanie uszczelniona przez specjalny żel.

 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony