Ogumienie

Ogumienie

ponad rok temu  11.12.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Projekt Superbrands, który w Polsce działa od 2005 roku, cieszy się coraz większym zainteresowaniem firm – z uwagi na swój prestiż oraz standard oceny marek. Celem projektu jest wyróżnienie tych najsilniejszych.

Weryfikacja zgłoszeń przebiega dwuetapowo. Etap pierwszy to przeprowadzone na 15.000 respondentów badanie, którego celem jest wybór marek najlepiej  rozpoznawalnych wśród konsumentów. W ten sposób wyłoniono 600 marek, które poddano dalszej ocenie ekspertów: specjalistów od marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy oraz PR, którzy oceniali wizerunkową siłę marek w odniesieniu do polskiego rynku.

Aby otrzymać certyfikat Superbrands, marka musiała otrzymać łączną ocenę (internautów oraz ekspertów) powyżej średniej dla danej kategorii. W ten sposób certyfikowane zostały tylko te, które cechowały się wysoką rozpoznawalnością i dobrym wizerunkiem w oczach klientów, jak i wśród specjalistów.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony