Ogumienie

Ogumienie

ponad rok temu  03.01.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

W ogólnej klasyfikacji marka Dębica awansowała na 107. miejsce wobec 126., które przypadło jej w roku 2011. Oznacza to wzrost wartości marki o 24 proc. Dębica zajęła także 22. pozycję pod względem świadomości marki oraz 8. pod względem wskaźnika referencji, który określa odsetek gotowości użytkowników marki do polecenia jej innym.

W zestawieniu marek „Rzeczpospolitej” ocenie poddano 330 marek o łącznej wartości ponad 57 mld zł, przy czym 194 marek zyskało na wartości (w tym Dębica), ale jednocześnie aż 115 marek straciło.

Wysoka pozycja w rankingu „Rzeczpospolitej” to nie jedyny sukces marki. W minionym roku Firma Oponiarska Dębica SA znalazła się również w elitarnym „Rankingu 100 Najcenniejszych Firm Newsweeka”, w którym zajęła trzecią pozycję wśród przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej. Spółka została wyróżniona także w rankingu „Filarów Polskiej Gospodarki”, przygotowanym przez dziennik „Puls Biznesu” oraz agencję badania opinii TNS Pentor.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony