Samochody ciężarowe

Samochody ciężarowe

2 miesiące temu  12.07.2024, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Zawieszenie elastomerowe. Co to jest i dlaczego jest dobre do ciężarówek?

Zawieszenie Hendrickson można rozpoznać po kolorze – czerwony to barwa firmowa marki. Może być dostarczone także w innym, dowolnym odcieniu

Strona 2 z 2

Informacja dla warsztatów
Pojawienie się zawieszenia ULTIMAAX firmy Hendrickson w ciężarówkach MAN oznacza, że do serwisu – autoryzowanego lub nie – może przybyć właśnie tak wyposażony pojazd. Nie jest to na razie popularne rozwiązanie, ale może się to wkrótce zmienić. MAN jest popularnym dostawcą ciężarówek w Polsce, a krajowi użytkownicy umieją szybko rozpoznać korzyści. Sam układ zawieszenia nie powinien być awaryjny ani przysparzać kłopotów serwisantom. Jednak wymaga pewnej ostrożności – zwłaszcza przy obróbce cieplnej czy stosowaniu agresywnych środków chemicznych w jego okolicach.

Grzegorz Teperek

Fot. MAN/Hendrickson/Sandro Zangrando

GALERIA ZDJĘĆ

Montaż zawieszenia ULTIMAAX jest prosty, gdyż wykorzystuje się fabryczne punkty mocowania
Montaż zawieszenia ULTIMAAX jest prosty, gdyż wykorzystuje się fabryczne punkty mocowania
Głębokie wykrzyżowanie tylnych osi przy jednoczesnym zapewnieniu dobrej przyczepności kół oraz zachowaniu stateczności załadowanej ciężarówki to trójkąt bezpieczeństwa w trudnym terenie
Istota działania zawieszenia ULTIMAAX. Na zdjęciu dwa wieszaki na belce, hamowane przez elastomerowe klocki w kolorze czarnym
Zawieszenie ULTIMAAX zapewnia stabilność całego pojazdu, stałą przyczepność opon do podłoża i większą prędkość jazdy

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony